Scarface Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta nu här vad Tommy tar fram. En liten uzi och lite skott, ett kilogram. Se nu här vad Tommy kan göra, med en liten uzi och ammunition. Stoppa in skotten i uzin och lyssna nu här.... ratta ratta ratta tattata nu får ni skriva lite GTA VC visor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 TÖNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 TÖNT Nee! jag tyckte den var riktigt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Men skriv i spam för h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Men skriv i spam för h*lvete! Det handlade ju om VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Det handlade ju om VC... ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Det handlade ju om VC... men om jag skriver t.ex : "VCärkul..VCärkul..VCärkul..VCärkul..VCärkul..VCärkul..VCärkul..VCärkul.." ...... då handlar ju d om VC ..... men d e ju j*vla spam iaf !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Förlåt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jag tycker den var asa bra!!! lyssna på den här!!!!! Hej alla barn nu är det barn- program titta vad farbror Lance tar fram en helikopter och nu ska ni få se vad en helikopter kan göra lyft med den och kör i folkets- park......strimmla moral- tanterna...och så var du av med dom!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Det handlade ju om VC... Och? Ge ta a har ju alldeles rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 va roligt hahahahahahhaahha .............................................. ¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hmm,jag kan ej vice city men ge mig bara namn på alla gäng och vapen så kan jag kanske hitta på något . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta nu här vad Tommy tar fram. En liten uzi och lite skott, ett kilogram. Se nu här vad Tommy kan göra, med en liten uzi och ammunition. Stoppa in skotten i uzin och lyssna nu här.... ratta ratta ratta tattata nu får ni skriva lite GTA VC visor Här kommer min.. Heja alla barn nu blir det barn program titta nu Farbror Tommy tar fram. Ett gevär och nu ska ni höra, vad man med ett litet gevär kan göra. Skotten i geväret sikta och skjut, nu blev Sonny full med krut. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 vilken humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Denna e bra:Det första vi gjorde när vi vakna på morgon va Att leka hotfult med vapen en dymait vi kasta hit den lykta skit så va kasta det i hatterna skit . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Denna e bra:Det första vi gjorde när vi vakna på morgon va Att leka hotfult med vapen en dymait vi kasta hit den lykta skit så va kasta det i hatterna skit . Hahaha!! Vilken rolig! De roligaste va ordet "dymait" som jag inte fattade så värst bra! Hej alla barn nu é de barnprogram, titta nu vad alla töntar tar fram. En onödig topic som handlar om spam. Se nu vad man kan göra med den. Ta en Hultan och säg "lås topicen" så kan man inte skriva i den mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hahaha!! Vilken rolig! De roligaste va ordet "dymait" som jag inte fattade så värst bra! Hej alla barn nu é de barnprogram, titta nu vad alla töntar tar fram. En onödig topic som handlar om spam. Se nu vad man kan göra med den. Ta en Hultan och säg "lås topicen" så kan man inte skriva i den mer Jag tycker det verkar som att det finns ganska många som gillar denna topic så sluta klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta nu här vad Tommy tar fram. En liten uzi och lite skott, ett kilogram. Se nu här vad Tommy kan göra, med en liten uzi och ammunition. Stoppa in skotten i uzin och lyssna nu här.... ratta ratta ratta tattata nu får ni skriva lite GTA VC visor Hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 8 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta nu här vad Tommy tar fram. En liten sniper och ett sikte. Lyssna nu här vad man kan göra, med sniper å kikar-sikte. Sikta nu in på Sonnys pung, skjut ett skott å lyssna och njuuuut. Sen springer du fram å sparkar han i benet, och sen är det dags att skjta han i skrevet. Snipp snapp skjut så blev Sonny snut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Okej, lyssna på denna:... Hej alla barna nu är det barnprogram, nu ska vi se vad tomten tar fram... Han tog fram en dator Fasiken vilken gó låt... och vilka rim!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts