inter21 Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 när jag går in där det står redeme code jag skrev in koden sen stog det logga ut och logga in igen när jag gjorde det så fuskade det till jag kunde inte röra något sen när jag gick in iegn för att skriva in koden så gick det inte och vart gå jag in för att starta gta iv multiplayer? VÄLDIGT tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 1. Vad vill du ha hjälp med? 2. Vilken konsol? PS3 eller 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 1. Vad vill du ha hjälp med? 2. Vilken konsol? PS3 eller 360? 1. Aktivera Xbox Live för att kunna spela GTA IV multiplayer 2. 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 2. 360. Ok, då har jag ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Ok, då har jag ingen aning. Well neither do i, eftersom att han inte förståbart förklarade vad som inte fungerade och/eller hände. Eller hur det nu var. Om du förklarar bättre så kan jag kanske hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts