Hew Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Bara du inte heter TiXi^ så går det väl bra. Nej, nickar Nait på steam, ni kan ju lägga till mig så kan vi försöka ordna nåt någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 http://www.themakingofafamily.com/randomupload/311e16475b30d21d66e9e758d46fce74.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 När du ändå snackar om consolen, jag får aldrig upp min? Aktiverat delevoper console, när jag startar singeplayer/multiplayer trycker på § så kommer den inte upp. Gå på skrivbordet och högerklicka på genvägen till Left 4 Dead, välj egenskaper. I mål ska det stå typ "C:\Program\Left4Dead\left4dead.exe". Lägg därefter till -console, så blir det "C:\Program\Left4Dead\left4dead.exe -console". Spelet måste vara avstängt när ni gör det, starta sen spelet så ska console finnas framme i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Jo hade fixat consolen innan men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 http://www.themakingofafamily.com/randomupload/311e16475b30d21d66e9e758d46fce74.jpg Så förbannat kul och göra sådär efter en specifik våning så dem ramlar och slår ihjäl sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Så förbannat kul och göra sådär efter en specifik våning så dem ramlar och slår ihjäl sig Mjo! Det roliga var att jag räddade dom sen precis när en tank kom, hann precis få upp dörren innan tanken knockade mig. Dom andra dödade tanken och klarade sig och jag dog, karma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 (redigerad) Patch idag Patchnotes - http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=785398 Väldigt bra ändringar imo. Gillar att de har buffat smokern som kändes väldigt mycket svagare än de andra och att de har minskat skadan autoshotties gör på tanks. Saknar bara att inte melee-exploiten har blivit fixad. Redigerad 15 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Patch idag Patchnotes - http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=785552 Väldigt bra ändringar imo. Gillar att de har buffat smokern som kändes väldigt mycket svagare än de andra och att de har minskat skadan autoshotties gör på tanks. Saknar bara att inte melee-exploiten har blivit fixad. Orkar inte läsa hela tråden. Vad har de gjort med smokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Orkar inte läsa hela tråden. Vad har de gjort med smokern? Märkte nu att jag hade råkat posta fel länk Editerar in den riktiga i min förra post. * Fixed Smoker tongue tolerance * Smoker now has to be killed or the tongue destroyed for the tongue to break * Survivor's cannot bash someone off the tongue until the Survivor being pulled is paralyzed or hanging * Tongue attacks that fail to paralyze or hang a Survivor will use the shorter ability delay timer * Fixed cases where the ability timer was not using the correct time * Fixed case where you could point at a Survivor but not register a tongue hit * Fixed Smoker tongue not targeting and landing properly through PZ ghosts * Smoker tongue does damage every second while dragging paralyzed Survivors Det där är ändringarna som är gjorda på smokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Nån som är sugen och lira lite? Har ingen mic men ändå. Helst campaign fast versus funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Nån som är sugen och lira lite? Har ingen mic men ändå. Helst campaign fast versus funkar också. Jag, nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 KANSKE ÄR PÅ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 KANSKE ÄR PÅ!!!! vice_c adda. Går ut nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Nu går bra, bara snacka vidare i PM och se om vi kan organisera något vice_c adda. Går ut nu! Addat på friends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Nån som är på nu? Jag och Vice tänkte lira lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Nån som är på nu? Jag och Vice tänkte lira lite. Jag är på. steam id = Sikorka Redigerad 23 januari, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Jag är på. steam id = Sikorka Addade dig nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 kul att så många härifrån var med och lirade lite igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Skulle vi inte kunna spela Gtasajten vs Gtasajten? Klockan 17:00? Vi behöver 8 spelare. Hade varit grymt kul. Vice Slurp Hew ? ? ? ? ? Redigerad 25 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Jag är eventuellt på. edit: Vad sägs om att köra efter middagstid istället? Runt 19:00-20:00? Redigerad 25 januari, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts