emo Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Om jag har förstått allting rätt så ska Valve endast satsa stenhårt på Left 4 Dead! That's just frickin' gravy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 BOOMER Mahaha! Får spelet imorrn, sen ska vi (du som läser detta) lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Mahaha! Får spelet imorrn, sen ska vi (du som läser detta) lira! På tiden din dryga mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 På tiden din dryga mask. jag är nog på också Beror på hur jag mår och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Satt och spelade nyss och märkte att man hörde ett läskigt skrik hela tiden i spelet. Buggat? Aldrig hört det förut. Någon mer som hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Årets utklassning!? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Årets utklassning!? xD OOHOHO, min text är med på bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 http://www.vgcats.com/comics/images/081221.jpg Bwahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Jag och Explosive ska testa denna buggen på någon stackars ryss eller nån nu http://uk.youtube.com/watch?v=LvVpc78lLk8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Haha, ja, en kille blev ju riktigt sur och stack efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 http://www.themakingofafamily.com/randomupload/6b80085a6f7453bc092082ef073f32c3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) http://www.themakingofafamily.com/randomupload/6b80085a6f7453bc092082ef073f32c3.jpg Jisses, hur? Edit: Funkade buggen??? Redigerad 4 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 haha! Buggen funkar utmärkt! Testade igår på lite folk online. De flesta blev sura och stack, cant blame them. Bilden, en som använde console och spawnade massa tanks, witches osv. Rätt kul ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 När du ändå snackar om consolen, jag får aldrig upp min? Aktiverat delevoper console, när jag startar singeplayer/multiplayer trycker på § så kommer den inte upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Årets utklassning!? xD Ni är alltså några här som brukar spela tillsammans? Kör själv tillsammans med polare rätt mycket, skulle vara kul om vi kunde fixa ihop nåt och mötas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Ni är alltså några här som brukar spela tillsammans? Kör själv tillsammans med polare rätt mycket, skulle vara kul om vi kunde fixa ihop nåt och mötas Bara du inte heter TiXi^ så går det väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) När du ändå snackar om consolen, jag får aldrig upp min? Aktiverat delevoper console, när jag startar singeplayer/multiplayer trycker på § så kommer den inte upp. Inte min heller. Det går inte av någon anledning att ha den på § utan du får ha den på nått annat. Jag har min på "p" Ice Cube: Måste man stå i mitten elelr kan man stå vart som helst? Redigerad 4 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Du kan stå vart du vill. Bara du kastar moltoven under deras ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) Jag och ice såg att det fungerade med en gastub också, den är to.m bättre eftersom att den inte sprängs kan man göra om det på fler personer Redigerad 4 januari, 2009 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts