ExploSive Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) blabla.... Redigerad 26 november, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 ? Någon som vill köra lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 ? Någon som vill köra lite? Steam id? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Funderar på att köpa spelet imorrn/idag, men vad jag hört så är det inte så speciellt långt. ? Det är lätt att göra custombanor så det kommer dyka upp massor med nya banor successivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Steam id? JTheee Skulle vilja spela med denna snubben! Han e så jävla kul hahah http://www.youtube.com/watch?v=7j02bkPMCLE&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=QIYPnwkk-CA...feature=related Redigerad 26 november, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 JTheee Addar dig när jag komemr hem, så kan vi lira. =) vice_c är mitt steamid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Ingen som kan spela på dagen med en sjukling? ..Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag har fått en underlig grafikbugg nu. Så fort jag befinner mig i en scen utomhus så har jag en massa texturer på marken som flimmrar; kan vara själva marken eller någon jordhög på marken eller liknande. Det sjuka är att det inte har varit såhär hela tiden, spelet fungerade fint tidigare... Jag har ingen aning om vilken inställning jag kan ha råkat pilla på? Har ett ATi HD4870X2 om det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Köpte precis spelet på steam på grund av allt jävla krångel med hamachi samt att hitta folk att spela med. steam id = Sikorka Redigerad 10 december, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Har också spelet. Steam: vaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Har också spelet. Steam: vaxxor Börja med att acceptera mig på Playstation... =( Steam: vice_c Redigerad 10 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Var och hookade L4D för typ en timma sen och spelat första banan.. tjock kul! Om någon vill lira så är mitt steam; erick135 Redigerad 15 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Var och hookade L4D för typ en timma sen och spelat första banan.. tjock kul! Om någon vill lira så är mitt steam; erick135 Addar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Börja med att acceptera mig på Playstation... =( Steam: vice_c Haha har ju Xbox 360 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Haha har ju Xbox 360 nu =( tråkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=atuZvbEPsAg Beta till jul!! Ser fram emot The Mall Kommer bli kul att lira den tillsammans mer alla sköningar här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=atuZvbEPsAg Beta till jul!! Ser fram emot The Mall Kommer bli kul att lira den tillsammans mer alla sköningar här! fett! Börjar tröttna på de där 2 mapparna vi kör hela tiden. =/ Kul som fasen att spela med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Någon som vet om Valve har ordentliga planer på att supporta Left 4 Dead, för även om det är ett roligt spel så får man ändå tanken "är detta allt?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Någon som vet om Valve har ordentliga planer på att supporta Left 4 Dead, för även om det är ett roligt spel så får man ändå tanken "är detta allt?" Så j*vla sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Någon som vet om Valve har ordentliga planer på att supporta Left 4 Dead, för även om det är ett roligt spel så får man ändå tanken "är detta allt?" Om jag har förstått allting rätt så ska Valve endast satsa stenhårt på Left 4 Dead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts