Lajnux Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 X:\Program\Steam\steamapps\common\left 4 dead demo\left4dead\cfg Ändra i config.cfg och config_default.cfg med för säkerhets skull, sök upp raden: bind "`" "toggleconsole" ändra ` till valfri knapp, jag valde p. Skrivskydda även filerna så inte steamcloud skriver över dem Man tackar, man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Fett najs spel, är dock lite orolig. Förhoppningsvis är det bara demot, men iaf. Spelade klart demot på min första runda, skulle köra igen och spelet dör. får något felmeddelande. Tänker inte mer på det, startar igen och kommer inte längre än ner för trappan in i köket så dör spelet igen.. Startar igen och det hänger sig när jag är inne i lägenheten. Om detta kommer att hända om jag köper spelet också blir det lite "grisen i säcken".. Har testat spelet i sololäge ett par gånger nu på olika svårighetsgrader och inga av dessa fel har uppstått. Det är enbart när det är online lirande.. Lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Har testat spelet i sololäge ett par gånger nu på olika svårighetsgrader och inga av dessa fel har uppstått. Det är enbart när det är online lirande.. Lustigt. Står det L4Ddemo.exe svarar inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) Körde online idag med pirat versionen.. konstigt. Skönt spel iaf! Dock snackar gubbarna ryska fast det är rysk text, och så kan man lägga in engelsk ljud istället. Får fixa detta imorron Redigerad 18 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Körde online idag med pirat versionen.. konstigt. Skönt spel iaf! Dock snackar gubbarna ryska fast det är rysk text, och så kan man lägga in engelsk ljud istället. Får fixa detta imorron Konstigt indeed, det ska inte gå att köra online med dom rellarna som finns ute. Körde du "online" fast solo? Det ska inte finnas en möjlighet att kunna köra det vanligt via steam och få folk att hitta varandra, hamachi ska visst också ha stora problem med detta just nu, man måste skapa dedikerade servrar och liknande på samma burk. Finns ju som sagt en till relle, som gentemot den ryska (finns nu som sagt en whoice patch) som är helt på engelska. Kräver dock att man crackar steam, så ett "bluffkonto" är att rekomendera, annars lär ditt vanliga bli bannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Konstigt indeed, det ska inte gå att köra online med dom rellarna som finns ute. Körde du "online" fast solo? Det ska inte finnas en möjlighet att kunna köra det vanligt via steam och få folk att hitta varandra, hamachi ska visst också ha stora problem med detta just nu, man måste skapa dedikerade servrar och liknande på samma burk. Finns ju som sagt en till relle, som gentemot den ryska (finns nu som sagt en whoice patch) som är helt på engelska. Kräver dock att man crackar steam, så ett "bluffkonto" är att rekomendera, annars lär ditt vanliga bli bannat. Jo har ett bluffkonto. Jag kör online med riktiga människor, som har köpt spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 (redigerad) Jo har ett bluffkonto. Jag kör online med riktiga människor, som har köpt spelet! Hur skaffar man ett bluffkonto? Redigerad 19 november, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Hur skaffar man ett bluffkonto? Man skapar bara ett nytt konto med inga spel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Man skapar bara ett nytt konto med inga spel på Ah, tack. Efter det så lägger man bara in spelet i sin spellista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Upplevde idag absolut ett av mina bästa spelminnen. Jag lirade L4D med en kompis, vi var på nån trainyardgrej, och hörde ljudet av en hord zombies på väg. Jag föreslog att vi skulle gömma oss i ett litet rum i ett hus framför oss, och det gjorde vi. NPCerna Bill och Louis följde med. Stängde dörrjäveln i det lilla, lilla rummet, vilket var nån slags solid metalldör som inte gick sönder. Så hörde vi ljudet av alla dessa zombies som skrek och sprang mot huset, och rummet, sen började alla banka mot dörren och skrika. Det hela var så sjukt jävla intensivt. Säkert ett tjugotal zombies som stod och trängdes och villa åt oss, skrikandes. Vi började båda två skratta högt av situationen, just för att det va så löjligt effektfullt och bra, helt enkelt. Sen märkte vi att det inte heller gick att öppna dörren, så vi började skjuta vilt genom dörren, och varje sekund av skjutande som gick blev skriken färre och färre. När det var tyst öppnade jag dörren, och där låg alla döda, på ett nerblodat golv. Sjukt minnesvärt spelminne. Tog ingen bild, skulle ha gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Upplevde idag absolut ett av mina bästa spelminnen. Jag lirade L4D med en kompis, vi var på nån trainyardgrej, och hörde ljudet av en hord zombies på väg. Jag föreslog att vi skulle gömma oss i ett litet rum i ett hus framför oss, och det gjorde vi. NPCerna Bill och Louis följde med. Stängde dörrjäveln i det lilla, lilla rummet, vilket var nån slags solid metalldör som inte gick sönder. Så hörde vi ljudet av alla dessa zombies som skrek och sprang mot huset, och rummet, sen började alla banka mot dörren och skrika. Det hela var så sjukt jävla intensivt. Säkert ett tjugotal zombies som stod och trängdes och villa åt oss, skrikandes. Vi började båda två skratta högt av situationen, just för att det va så löjligt effektfullt och bra, helt enkelt. Sen märkte vi att det inte heller gick att öppna dörren, så vi började skjuta vilt genom dörren, och varje sekund av skjutande som gick blev skriken färre och färre. När det var tyst öppnade jag dörren, och där låg alla döda, på ett nerblodat golv. Sjukt minnesvärt spelminne. Tog ingen bild, skulle ha gjort det. Gaah. Kan inte folk säga att de har spelet? Spelade med explosive och Adrian G idag. Sjukt ball. Skulle vi inte kunna köra ihop imorgon. 4 zombies och 4 "vanliga"? Ska vi säga vid 19:00 imorgon? vice_c är mitt steamID. Vem är på? 1) Vice 2) Adrian G 3) 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Funderar på att köpa spelet imorrn/idag, men vad jag hört så är det inte så speciellt långt. ? Redigerad 23 november, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Funderar på att köpa spelet imorrn/idag, men vad jag hört så är det inte så speciellt långt. ? Som cod4. 5 banor för att man skall komma in i spelet. Det är ett onlinespel, som conter strike typ. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Som cod4. 5 banor för att man skall komma in i spelet. Det är ett onlinespel, som conter strike typ. =) Finns det någon "vanlig" online också som typ deathmatch/team deathmatch osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Finns det någon "vanlig" online också som typ deathmatch/team deathmatch osv? Finns 2 lägen. Du och 3 av dina polare kan spela spelet som människor. Och läget, där du kan välja om du skall vara zombie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 jag har varit lat och haft lite pengar, men i slutet av månaden så köper jag nog spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) jag har varit lat och haft lite pengar, men i slutet av månaden så köper jag nog spelet! Jag råkade nog köpa 2 ex. La bud på tradera sen pallade jag inte vänta och köpte i butik. Nu ser det ut som om jag kommer vinna. >< I så fall har jag ett inplastat ex för 359;- istället för 499;- i butik. =) Redigerad 24 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag råkade nog köpa 2 ex. La bud på tradera sen pallade jag inte vänta och köpte i butik. Nu ser det ut som om jag kommer vinna. >< I så fall har jag ett inplastat ex för 359;- istället för 499;- i butik. =) You gained pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag är nog på Vice. Får nog spelet imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Som cod4. 5 banor för att man skall komma in i spelet. Det är ett onlinespel, som conter strike typ. =) Det finns inte bara 5 banor. Finns 5 campaign alla med 5 banor(finns kanske en med 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts