Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Jag läste i en tidning att det kommer på skiva. Stämmer detta? Du menar i butik? Spelskiva? Ja den 21/11 =) Redigerad 12 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Du menar i butik? Spelskiva? Ja den 21/11 =)Taack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Taack! Allt för dig... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Du menar i butik? Spelskiva? Ja den 21/11 =) Och du ska köpa det den 27? Jag vill köra med dig den 18de ju. Kände du dig ensam? Inte konstigt så som du fegade. Slutet: Vice: ~50hp Adrian G ~5hp Albin~5hp Nik.(slurp)~5hp Redigerad 13 november, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 har du 2.0 dual? Min laptop med 2.0 dual klarar spelet utan problem, visserligen nästan lägsta på allt, men ändå. Inte dual, min dator är en noob-dator sedan urminnestider. Men, skall införskaffas vid senare tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Finns demot att tanka till PC? Via steam eller får man leta på torrent sidor? Eller kan man få tag det på andra sidor som gamespot gamershell etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Finns demot att tanka till PC? Via steam eller får man leta på torrent sidor? Eller kan man få tag det på andra sidor som gamespot gamershell etc. Alltså.. Det där skulle du kunnat kolla upp innan du ens skrivit klart inlägget. Redigerad 13 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Blir ett självklart köp för mig, vet bara inte när, antingen blir det innan DH, men då får jag skippa WoW, eller efter, men då kan jag inte lirad et på DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Hur mycket kommer det att kosta då? Skit roligt iaf! Hoppas bara att de lägger till fler vapen, kanske fler zombie-typer? Det enda jag inte gillar är att man bara kan få aid i början. Paint pills suger ju, man förlorar endå hp när man tagit dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Hur mycket kommer det att kosta då? Skit roligt iaf! Hoppas bara att de lägger till fler vapen, kanske fler zombie-typer? Det enda jag inte gillar är att man bara kan få aid i början. Paint pills suger ju, man förlorar endå hp när man tagit dem. Du får aids både efter varje safe-tjoffs samt i vissa skåp som finns utplacerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Du får aids både efter varje safe-tjoffs samt i vissa skåp som finns utplacerade. Mm i början av spelet och safe ställena. Fast jag har inte hittat några i något skåp.. Har en fråga som jag hoppas på att någon kan svara på. När jag kör left 4 dead på system reqiurments så får jag godkänt på både minium och recommanded. Fast när jag kör spelet så brukar jag få ett felmeddelande typ L4Ddemo.exe svarar inte. Undrar varför det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Wow, detta är spel är så jävla epic win. Solklart köp så fort jag fått ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Jag älskar verkligen detta spel! Spelade demot med några kompisar idag, och jag verkligen älskar det. Köper det lätt när det kommer ut! AAHH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Fett najs spel, är dock lite orolig. Förhoppningsvis är det bara demot, men iaf. Spelade klart demot på min första runda, skulle köra igen och spelet dör. får något felmeddelande. Tänker inte mer på det, startar igen och kommer inte längre än ner för trappan in i köket så dör spelet igen.. Startar igen och det hänger sig när jag är inne i lägenheten. Om detta kommer att hända om jag köper spelet också blir det lite "grisen i säcken".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Lol, man ska vara på taket när man börjar och köra director_panic_forever 1 och director_force_panic_event Med en massa vapen, molotovs och pipebombs Yay oändligt med zombies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Lol, man ska vara på taket när man börjar och köra director_panic_forever 1 och director_force_panic_event Med en massa vapen, molotovs och pipebombs Yay oändligt med zombies! Jag har consolen på enable i options men jag verkar inte kunna få upp den iaf. Hur får jag upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Jag har consolen på enable i options men jag verkar inte kunna få upp den iaf. Hur får jag upp den? Ändra språk inställningar i Kontrollpanelen->Nationella inställningar och språkinställningar->språk->information och sedan klickar du på amerikanska. Annars kan du också trycka ALT + SHIFT för att få samma resultat. Detta gör det möjligt att få in konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Jag har consolen på enable i options men jag verkar inte kunna få upp den iaf. Hur får jag upp den? X:\Program\Steam\steamapps\common\left 4 dead demo\left4dead\cfg Ändra i config.cfg och config_default.cfg med för säkerhets skull, sök upp raden: bind "`" "toggleconsole" ändra ` till valfri knapp, jag valde p. Skrivskydda även filerna så inte steamcloud skriver över dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Verkar vara ett ganska kul spel, lite trött på demot dock! Antagligen nått att önska sig i julklapp^^ Inte så insatt i spelet, men har det splitscreen? oO Såg det i cfg mappen (splitscreen_on/off.cfg), är de bara nått dom har glömt kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Verkar vara ett ganska kul spel, lite trött på demot dock! Antagligen nått att önska sig i julklapp^^ Inte så insatt i spelet, men har det splitscreen? oO Såg det i cfg mappen (splitscreen_on/off.cfg), är de bara nått dom har glömt kvar? Det ska gå till xbox. Men det går att modda fram till PC också, fast det kräver att man har en extra kontroll inkopplad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts