Nerheden Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Näe kan inte ladda ner. Tankar ni från sida eller från steam? Napp får ingen hjälp, alla som kunde ladda ner kör nog nu. Skriv gärna senare! Tack! NVM Jag fixade det Hur långt tid tar demot o ladda ner? Lååång tid! På 360:n tog det 3 min att få ner. På PC:n tankar jag i runt 100kb/s mina polare har ännu sämre speed, lär inte bli något provande på datorn idag. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Lååång tid! På 360:n tog det 3 min att få ner. På PC:n tankar jag i runt 100kb/s mina polare har ännu sämre speed, lär inte bli något provande på datorn idag. >.< Mm. Steams server måste vara överfulla nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Mm. Steams server måste vara överfulla nu.. Mm, någon som vill prova 360 versionen senare med mig och Pontus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Mm, någon som vill prova 360 versionen senare med mig och Pontus? Synd att man måste ha live. Mitt gick ut för någon vecka sen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Synd att man måste ha live. Mitt gick ut för någon vecka sen . Har en 48 timmar trail du kan få, den borde funka. You got PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 43% 1h 48 min kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 54% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jag kommer heta MORDOS ZIE UBERSLAYER när jag spelar. Släng upp ett IP och vi lirerirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Nähäru. Jag ska inte spela det här, min dator pallar det inte. 2.4 ghz minimum, jag har 2.0 ghz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 OMFG KÖP, tankade spelet nyss från steam och jag har bara ett enda ord att säga.............. ÄLSKVÄRT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Någon som vill spela om c:a 1,5 h? Ska bara träna. Sen jäklar skall jag spela. Sjukt kul spel. Ska lätt köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Okej, uppenbarligen finns det ett bristande intresse för att spela med mig. Nåja, jag tycker om er ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Nähäru. Jag ska inte spela det här, min dator pallar det inte. 2.4 ghz minimum, jag har 2.0 ghz. har du 2.0 dual? Min laptop med 2.0 dual klarar spelet utan problem, visserligen nästan lägsta på allt, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag är lätt på om nån vill spela! heter Niklas_swe på steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 30%. Verkar vara ett rätt najs spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) 30%. Verkar vara ett rätt najs spel. Sjuuukt kul! Spelade med AdrianG och två av hans polare. Men adrian var mest med som sällskap. Han var inget vidare. Så vi tre sköt zombies utav bara helsike medan Adrian gick tryggt en bit bakom oss... Jag är ledig imorgon så jag skall spela hela natten. adda mig så kan vi gtasajtare spela. =) Steam id vice_c Redigerad 12 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Sjuuukt kul! Spelade med AdrianG och två av hans polare. Men adrian var mest med som sällskap. Han var inget vidare. Så vi tre sköt zombies utav bara helsike medan Adrian gick tryggt en bit bakom oss... Jag är ledig imorgon så jag skall spela hela natten. adda mig så kan vi gtasajtare spela. =) Steam id vice_c lögner!! de va ju du som var den fega tjejen och satt och spammade "håll ihop grabbar!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Sjuuukt kul! Spelade med AdrianG och två av hans polare. Men adrian var mest med som sällskap. Han var inget vidare. Så vi tre sköt zombies utav bara helsike medan Adrian gick tryggt en bit bakom oss... Jag är ledig imorgon så jag skall spela hela natten. adda mig så kan vi gtasajtare spela. =) Steam id vice_c Ibland tycker jag att dina skämt är vääldigt smaklösa.... Dessutom var en av mina kompisar Nik. här på forumet. Den andre (Albin) är egentligen Alle090's kompis som tycker jag är trevligare Ang. spelet är detta ett lätt köp Redigerad 12 november, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) lögner!! de va ju du som var den fega tjejen och satt och spammade "håll ihop grabbar!!" Haha ja men vaf*n. Det var ju läskigt ju. Ni bara drar iväg och lämnar mig själv! Jag står och skjuter zombies för att plötsligt upptäcka att jag är själv! Så går man sakta fram medans man viskar: Grabbar, hallu var e ni? Så kommer det plötsligt 100 zombies som vill äta ens hjärna. Inte konstigt man börjar vråla "håll ihop!! Håll ihop för tusan!!!!" Helt hysteriskt... Ang. spelet är detta ett lätt köp Lätt! Ska köpa det när lönen kommer 27:e! Redigerad 12 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag läste i en tidning att det kommer på skiva. Stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts