Nik. Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 känns som ett oseriösare spel. men det kommer troligen bli sjukt kul. håhå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 http://ve3d.ign.com/articles/news/47577/Le...railer-Released Left 4 dead 2? hmm.. Såg det, fan vad jag längtar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Tycker det verkar en dålig idé vid den här tiden. De är knappast klara med första spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Tycker det verkar en dålig idé vid den här tiden. De är knappast klara med första spelet. håller med fullständigt. dom borde patcha det första mer istället för att göra såhär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 5 nya campaigns, 1 nytt multiplayer gamemode. Tror det var 2 eller 4 nya special-infected också. 20 nya vapen/items osv. New Orleans Eld-ammo. AI-Director 2.0 (Väder, olika vägar att gå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Inte särskilt många uppdateringar.. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-left-4-dead/50357 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Fyfan, dom har sagt till en ammo sak som gör att zombies börjar brinna när dom blir träffade av kulorna. Skit fult Tycker det är sjkut att dom dra utt ett helt nytt spel när dom knappt är klar med första spelet. Och jag tror inte jag kommer gilla dom nya karaktärerna. Redigerad 4 juni, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Fyfan, dom har sagt till en ammo sak som gör att zombies börjar brinna när dom blir träffade av kulorna. Skit fult Tycker det är sjkut att dom dra utt ett helt nytt spel när dom knappt är klar med första spelet. Och jag tror inte jag kommer gilla dom nya karaktärerna. Ptja, det är ju trots allt Valve och EA, de är båda två rätt bra på att pumpa ut spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Ptja, det är ju trots allt Valve och EA, de är båda två rätt bra på att pumpa ut spel. Dock gör valve riktiga kvalité spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Dock gör valve riktiga kvalité spel. Då har ni ju inget att oroa er för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Dock gör valve riktiga kvalité spel. L4d tyckte jag inte hade så bra kvalite. Mycket buggar och väldigt lite innehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 men GT då.. ojojoj... bara jag som längtar tills fox news gör en rapport om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 men GT då.. ojojoj... bara jag som längtar tills fox news gör en rapport om detta? Är inte precis första naken modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Left 4 Dead 2 är ett stand alone expansion egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 men GT då.. ojojoj... bara jag som längtar tills fox news gör en rapport om detta? Äcklig fitta hon hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Äcklig fitta hon hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Så här vältänkt är L4D2. Alla custom-campaigns som kommer till L4D - kan spelas i L4D2. L4D2 är i princip L4D med melee vapen och BRINNANDE KULOR. Jag hoppas att vi som har köpt L4D fan i mig får discount eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Så här vältänkt är L4D2. Alla custom-campaigns som kommer till L4D - kan spelas i L4D2. L4D2 är i princip L4D med melee vapen och BRINNANDE KULOR. Jag hoppas att vi som har köpt L4D fan i mig får discount eller något. vore riktigt surt arnars. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 men GT då.. ojojoj... bara jag som längtar tills fox news gör en rapport om detta? Wtf det är ju inte gametrailers som har gjort modden. Varför då säga "Men GT då"? Äh. Hon är en av de snyggare data/tvspelsbrudarna jag vet om, så det är det ju inget fel på. Men annars så är det lite onödigt. Bara en skoj grej mest. Blir lite jobbigt om man ska runka med en hand och skjuta hundra zombies med den andra. Så, ja, som sagt. Det är ju mest bara för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Wtf det är ju inte gametrailers som har gjort modden. Varför då säga "Men GT då"? Äh. Hon är en av de snyggare data/tvspelsbrudarna jag vet om, så det är det ju inget fel på. Men annars så är det lite onödigt. Bara en skoj grej mest. Blir lite jobbigt om man ska runka med en hand och skjuta hundra zombies med den andra. Så, ja, som sagt. Det är ju mest bara för skojs skull. men det är väll klart jag vet att det inte är GT som har gjort modden jag tyckte bara att det var lite mysko att dom la upp klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts