StellHell Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Vad är det för lamt att låsa demot till enbart folk som förhandsbokat spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Jag hatar Valve och deras Anti-PS3 attityd.. Spelet verkar hur som helst grymt. Får hoppas på att EA lyckas med PS3-konverteringen. Redigerad 7 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Vad är det för lamt att låsa demot till enbart folk som förhandsbokat spelet.. Det kommer till er som inte förköpt på tisdag nästa vecka. Spelet verkar hur som helst grymt. Får hoppas på att EA lyckas med PS3-konverteringen. EA kommer inte lyckas med en PS3-konvertering eftersom Valve (Gabe Newell) har sagt att de inte tänker sätta sig och porta spelet åt dem. Dem gjorde det med Orange Box och vi kan ju redan där konstatera att det inte blev bra. (jag kommer ihåg Henkibojjs EP1/EP2 review ) Redigerad 7 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 EA kommer inte lyckas med en PS3-konvertering eftersom Valve (Gabe Newell) har sagt att de inte tänker sätta sig och porta spelet åt dem. Dem gjorde det med Orange Box och vi kan ju redan där konstatera att det inte blev bra. (jag kommer ihåg Henkibojjs EP1/EP2 review ) Ja, men EA kanske har lärt sig? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Ja, men EA kanske har lärt sig? ( ) Nja, jag tror inte det med envisa Gabe... Offtopic så har EA inte gjort så jävla dåligt ifrån sig. De har ju släppt Warhammer Online som vart uppskjutet 2 gånger vilket man blir lite förvånad över med EA kring spakarna. Warhammer Online har 800.000 spelare nu och snart ska EA/DICE släppa Mirrors Edge och det verkar inte vara så jäkla pjåkigt det heller! Redigerad 7 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Vad är det för lamt att låsa demot till enbart folk som förhandsbokat spelet.. Äsch. Det är bara tills på tisdag, sen får vi med spela demot lagligt. Edit* Ja! Det flyter på min dator. Förutom ett par skumma fryslagg på de mest konstiga ställena. Säkert bara något tillfälligt och inget som stör speciellt mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Ni som provat demot? Hur är spelet? Kör man Co-op mot Zombies och ska ta sig från punkt A till B och dödat allt i sin väg. Eller är det som Cs att några är Zombies och några är Humans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Kör man Co-op mot Zombies och ska ta sig från punkt A till B och dödat allt i sin väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Saleen: Zombies:arna ska väl också vara människostyrda? Eller, man väljer vilken sida man vill vara på, sedan fyller bottar upp resten om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Saleen: Zombies:arna ska väl också vara människostyrda? Eller, man väljer vilken sida man vill vara på, sedan fyller bottar upp resten om jag inte minns fel. I multiplayern kan det vara 4 spelare som styr bossarna mot 4 spelare som ska överleva. I kampanjen så är det endast 4 player som ska överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 I multiplayern kan det vara 4 spelare som styr bossarna mot 4 spelare som ska överleva. I kampanjen så är det endast 4 player som ska överleva. Fy fan vilket kul lan spel. Någon som kan tipsa om vart man kan hitta demon? Pm:a tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 I multiplayern kan det vara 4 spelare som styr bossarna mot 4 spelare som ska överleva. I kampanjen så är det endast 4 player som ska överleva. Ah, då är jag med på banan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Har lirat lite under dagen och jag gillar det faktiskt, väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Om någon vill spela så kan ni adda linuuz016 (ja, skapligt töntigt namn) eller skriva på msn (om ni nu har min msn) så kan vi lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Om någon vill spela så kan ni adda linuuz016 (ja, skapligt töntigt namn) eller skriva på msn (om ni nu har min msn) så kan vi lira. Hur fick du tag i spelet? Har du förbokat på steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Hur fick du tag i spelet? Har du förbokat på steam? Nope, har inte förhandsbokat. Fixade demot från GameSpot för två dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) Nope, har inte förhandsbokat. Fixade demot från GameSpot för två dagar sen. Link? Gamespot verkar ju inte ha nån sökfunktion för sina downloads. Edit: När jag söker på Left 4 dead kmr jag typ in på en recension av spelet och download linken är grå. =/ Redigerad 9 november, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Link? Gamespot verkar ju inte ha nån sökfunktion för sina downloads. Edit: När jag söker på Left 4 dead kmr jag typ in på en recension av spelet och download linken är grå. =/ Funktionen finns inte kvar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Nope, har inte förhandsbokat. Fixade demot från GameSpot för två dagar sen. Jag ansökte också om demo via gamespot i veckan, men har inte fått något mail än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Man måste alltså boka spelet innan man får testa det? Kefffffft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts