Nik. Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Kirrade 2 guld idag! last stand, och blood harves, The bridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Kirrade 2 guld idag! last stand, och blood harves, The bridge. Haha, ja, det var grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 WANTED Frivilliga gtasajtare att spela L4D med (PC, Steam). Gärna mikrofon och ett glatt humör. Survival ofc! STEAM: Ylex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 WANTED Frivilliga gtasajtare att spela L4D med (PC, Steam). Gärna mikrofon och ett glatt humör. Survival ofc! STEAM: Ylex Jag, simon(explosive) och albin kan nog ta nått lire med dig i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Survival? Nått nytt? Hax, kanske får ta och installera L4D igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Survival? Nått nytt? Hax, kanske får ta och installera L4D igen Suger lika hårt som innan. Lita på MIG Giz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Survival? Nått nytt? Hax, kanske får ta och installera L4D igen Suger lika hårt som innan. Lita på MIG Giz! Hoho! Var det inte ni två som uberhypade L4D när vi satt och spelade demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Hoho! Var det inte ni två som uberhypade L4D när vi satt och spelade demot? Jo, men då förväntade man sig att det fanns mer i fullversionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Jo, men då förväntade man sig att det fanns mer i fullversionen... du gillade ju det i början! D:< jävla tönt sitter och spelar guitarhero och tror du är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 du gillade ju det i början! D:< jävla tönt sitter och spelar guitarhero och tror du är cool. Jag sitter och lirar Empire: Total War! FTW! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Haha äntligen! http://pici.se/pictures/uFzEbWiQA.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Haha äntligen! http://pici.se/pictures/uFzEbWiQA.jpg Haha, ja de blev mycket lättare att få den nu när det väller in zombies hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Left4Dead gratis! ...Imorron. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32442 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/l4d.png rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Hell yeah! Körde lite igår och fick guld på de 3 första banorna från No Mercy, samt 1,5 minut ifrån guld på rooftops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Hell yeah! Körde lite igår och fick guld på de 3 första banorna från No Mercy, samt 1,5 minut ifrån guld på rooftops. hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 hur gjorde du? Vi körde med en på kulsprutan som kunde röja undan det mesta. Resten satt bakom precis vid vapnen med colts där en täckte trappan, och två hade varsitt rör att hålla. När vi märkte att en tank var på g kastade vi en pipe (finns tillräckligt för i stort sett alla tank-encounters) för att hålla vanliga zombies sysselsatta. Alla plockade upp shotgun, gav fan i att bli träffad och utkastad ur banan och så maxade vi bara så dog tanksen på några sekunder. Efter det snabbt tillbaka till vanliga possar och köra på. Det vi failade på var att en tank kom samtidigt som snubben vid maskingeväret blev smokad vid trappan borta till vänster så det blev lite kaos men vi lär nog fixa det nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Impuls-köpte L4D idag, då jag gillade trialen. Min bror kommer däremot älska mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Impuls-köpte L4D idag, då jag gillade trialen. Min bror kommer däremot älska mig. Dator/360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Dator/360? Dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts