GiZmo Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Lirade just ett spel med albin, vice, explosive, inmate och gizmo? riktigt najs game, vi fick 2 tanks hela jävla tiden medans som dog före första. gizmo? nope inte lirat L4D på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 gizmo? nope inte lirat L4D på ett tag Gizmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Mm eftersom det var 50% off i helgen så var jag tvungen att slå till och köpa spelet. Det är bara att kontakta mig på Steam om ni vill spela, DrStupido heter jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Nu är jag back on track med Left 4 Dead. Nya datorn är ihopskruvat och fixad. Någon som vill lira nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Nu är jag back on track med Left 4 Dead. Nya datorn är ihopskruvat och fixad. Någon som vill lira nån dag? Jag vill gärna lira någon dag, säg till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 ska vi ta ett lir runt 8-9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 ska vi ta ett lir runt 8-9? Vem menar du? Mig eller Wu Zi Mu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Vem menar du? Mig eller Wu Zi Mu? alla som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Men.. men.. # 20:00 Eureka # 21:00 Alien vs Predator http://upl.gizgiz.nu/files/naw.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Men.. men.. # 20:00 Eureka # 21:00 Alien vs Predator http://upl.gizgiz.nu/files/naw.gif Vet du om att det pågår en rättegång just nu...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 alla som kan. Okej, jag kan inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Skaffat det här nu, installerar as we speak. Ska bara försöka lära mig spelet litegrann sen kan jag hänga på då ni lirar någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Haha, hade min bästa och roligaste tankrunda igår Jag blev tank och sprang och slog på alla bilar i första gränden på No mercy. Alla survivors sprang in i andra dörren i gränden där det bara finns två rum som det kan ligag saker i förutom en som blev tagen av en smoker utanför. Då slåg jag en bil så den fastnar i dörren så dom inte kan komma ut. Killen som var Bill dör av smokern. Medans dom andra hoppar runt inne i rummet springer jag och slår på andra bilen och försöker få fast den med. Men efter ett tag förlorar jag kontrollen över den och en annan spawnas om som tanken. Vi vann ganska snabbt den rundan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag behöver två frivilliga till ett kort spel. ni kommar få achivement untuchable! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 har varit en bra L4D helg. Fått "What are you trying to prove?" och "Do not desturb". Klarade Dead air finalen på expert själv med bara botar, eftersom alla i mitt lag lämnade. Och nyss klarade jag Blood harvest med en spelare och två botar. Har 44/51 Achievements nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Kooomiigen nu! Har inte spelat på flera veckor. Nik, Albin, Explosive är ni på någonstanns mellan 13:00-22:00 idag? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Kooomiigen nu! Har inte spelat på flera veckor. Nik, Albin, Explosive är ni på någonstanns mellan 13:00-22:00 idag? =D ska bort vid 13, men efter det så yes! var sjukt längesedan vi spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Vice, du lommer få en chock, man kan inte spamma melee längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Vice, du lommer få en chock, man kan inte spamma melee längre! Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts