Nik. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 klockan 18 blir de lir! vilka är på!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jobbig tid då många äter middag runt den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 klockan 18 blir de lir! vilka är på!? Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 tänkte sätta ihop ett spel nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 tänkte sätta ihop ett spel nu. Flåt blev sen. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 En snigel kommer lastad med... Left 4 Dead. Tankar i snigelfart på 150-200 kb/s hela tiden. 43% efter lite mer än en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 En snigel kommer lastad med... Left 4 Dead. Tankar i snigelfart på 150-200 kb/s hela tiden. 43% efter lite mer än en timme. Man kan inte köra online med piratversioner. Offline läget är hur tråkigt som helst då man kör med AI spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Man kan inte köra online med piratversioner. Offline läget är hur tråkigt som helst då man kör med AI spelare Han har köpt via Steam tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Han har köpt via Steam tror jag. Stämmer bra. Dock kan man spela via hamachi, men det ska jag inte säga något om eftersom det kan klassas som w4r3z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Stämmer bra. Dock kan man spela via hamachi, men det ska jag inte säga något om eftersom det kan klassas som w4r3z. Leker gärna med dig imorrn Wu Zi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Leker gärna med dig imorrn Wu Zi! Härligt. Adda mig på steam, nickar Ylex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 lirade just med explosive, vice, toran, inmate och några till. Galet jämt var det! synd att nästan hälften lämmnade efter 3 banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Det var kul å spela med gtasajtare. Speciellt när jag och Adde ägde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Det var kul å spela med gtasajtare. Speciellt när jag och Adde ägde Hehe, jo. 70 poäng var det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Hehe, jo. 70 poäng var det va? 70? Vi hade ju tusentals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 70? Vi hade ju tusentals Ja men skillnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag börjar bli bra på L4D nu. Någon som vill lira någon dag (helst i helgen)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag börjar bli bra på L4D nu. Någon som vill lira någon dag (helst i helgen)? Idag? Nu? Jag hade tydligen fått 4 invites av folk, utan att steam meddelat om det. Men nu är dem accepterade. För övrigt så funkar det inte å komma åt in game chatten för mig, för friends alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Idag? Nu? Jag hade tydligen fått 4 invites av folk, utan att steam meddelat om det. Men nu är dem accepterade. För övrigt så funkar det inte å komma åt in game chatten för mig, för friends alltså. Synd, kan inte lira nu, kan du imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Fan vad najs, fick det att funka rätt bra på min 3 år gamla skollaptop. Lär inte kunna lira online (host-host) men att blasta zombies är kul i alla fall! Blir att bunkra upp med chips och öl ikväll och lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts