Ice Cube Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 http://www.pici.se/361050/?size=fullsize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Haha du han printa du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 http://prisjakt.nu/produkt.php?p=148332 Komplett hade billigast. 437:- eller nått med frakt. Det är så pass lite så det är ovärt. Jag bor så pass långt ifrån så det skulle ta en evighet, tidigast onsdag. Men kan inte gtasajtare införskaffa ventrilo istället? Så kan vi börja använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Det är så pass lite så det är ovärt. Jag bor så pass långt ifrån så det skulle ta en evighet, tidigast onsdag. Men kan inte gtasajtare införskaffa ventrilo istället? Så kan vi börja använda det. Steam konversationer funkar väl lika bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Steam konversationer funkar väl lika bra? Menar du steam chatten?.. Eller in-game voice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Menar du steam chatten?.. Eller in-game voice? steam chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 steam chatten skriva..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 skriva..? Prata är inte fel det heller. Finns inbyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Prata är inte fel det heller. Finns inbyggt. Jo jag vet. Därför frågade jag om ni använde in-game voice Men hur många här har mikrofon? Adrian G, är du Addeproffset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Men hur många här har mikrofon? Adrian G, är du Addeproffset? Jag har. Oui. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) Jag har. Oui. Då är det du som skrev till mig på PSN idag då Ontopic: Om jag får tag i ett kort så köper jag L4D imorgon (idag). Jag har kvar 3 (slutetappen när man tankar flyget ) och 4 campaignen (hela). Så om nån har lust å spela så är det bara att adda mig på steam (Ylex). Redigerad 8 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Finns det någon här som skulle vilja spela L4D med mig idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Då är det du som skrev till mig på PSN idag då Ontopic: Om jag får tag i ett kort så köper jag L4D imorgon (idag). Jag har kvar 3 (slutetappen när man tankar flyget ) och 4 campaignen (hela). Så om nån har lust å spela så är det bara att adda mig på steam (Ylex). vice_c Finns det någon här som skulle vilja spela L4D med mig idag? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Japp Okej, när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Okej, när? Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Nu! Såg inte att du skrev det. Kan du någon mer gång idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 vice offline?!?!? Jag som ville lira lite nu såhär på morgonkvisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Grymt störande att man inte kan betala med maestro internet bank eller något sånt. Nu måste jag sitta å vänta på att någon ska komma hem istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 vice offline?!?!? Jag som ville lira lite nu såhär på morgonkvisten. Vem vill inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 vice offline?!?!? Jag som ville lira lite nu såhär på morgonkvisten. Sorry. Brukar aldrig vara det men victoria pluggar fortfarande inför tentan. =/ Men klockan 18:00 skall hon träna... Vem vill inte det? Du var ju inte online i morse sen loggade du ur. Jag spelade med Slurp och några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts