ExploSive Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Jag och Nik. försökte få till dem nya banorna, på singelplayer flyter det på fint, men sedan på multiplayer hann vi köra i någon minut eller så innan det la av. Någon som har någon aning om vad vi gör fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Jag och Nik. försökte få till dem nya banorna, på singelplayer flyter det på fint, men sedan på multiplayer hann vi köra i någon minut eller så innan det la av. Någon som har någon aning om vad vi gör fel? Hehe jag startade spelet och sedan joinade slurp. Inga problem. Fast det var inte så roligt, det kom typ en korkad zombie rusande. Så sköt jag honom. Så gick det några minuter och då kom en boomer vaggande, då sköt vi honom med osv... =/ Ingen riktig spänning. Redigerad 7 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Jag blir riktigt sugen på att skaffa L4D nu! Jag kanske gör det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Hehe jag startade spelet och sedan joinade slurp. Inga problem. Fast det var inte så roligt, det kom typ en korkad zombie rusande. Så sköt jag honom. Så gick det några minuter och då kom en boomer vaggande, då sköt vi honom med osv... =/ Ingen riktig spänning. Skumt :/ Jag blir riktigt sugen på att skaffa L4D nu! Jag kanske gör det idag. Gör så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Gör så! Tror du att det funkar på min dator? Pentium 4 3.0 GHz 1,5 GB RAM Nvidia Geforce 8600 GT 512 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Tror du att det funkar på min dator? Pentium 4 3.0 GHz 1,5 GB RAM Nvidia Geforce 8600 GT 512 MB Can You RUN It? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Can You RUN It? Enligt Can You RUN It så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Enligt Can You RUN It så funkar det. Då ska det inte vara några problem, klarade du recommended också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Då ska det inte vara några problem, klarade du recommended också? Nej, men nästan. EDIT: Nu har jag köpt L4D, så nu kan jag vara med och lira. Redigerad 7 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Någon som kan skicka mig RadialMenu.txt som ligger i Program\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\scripts Har lyckats fucka up min och glömde ta backup. Vore snelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Någon som kan skicka mig RadialMenu.txt som ligger i Program\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\scripts Har lyckats fucka up min och glömde ta backup. Vore snelt. http://upl.gizgiz.nu/files/RadialMenu.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Brukar ni använda mic+ventrilo/ts2/skype w/e när ni spelar L4D? Om ni gör det så tror jag nog att jag ska köpa in det ikväll redan. Det är ju värdelöst utan voice com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Tack Giz! Wu Zi Mu, köp!! Brukar använda inbyggda skiten ibland Skype. Redigerad 7 februari, 2009 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Kostar det verkligen 490 kr?.. Jag hade för mig att det var runt 300 utan 4-pack grejen. Har steam ökat priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 dom som har mic pratar via steam. Ye utan voice är de ganska uff. med de är värt de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Kostar det verkligen 490 kr?.. Jag hade för mig att det var runt 300 utan 4-pack grejen. Har steam ökat priset? Ja, Steam tar överpriser dom slynorna. Beställ det från någon random nätbutik så får du det billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 http://prisjakt.nu/produkt.php?p=148332 Komplett hade billigast. 437:- eller nått med frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Ja, Steam tar överpriser dom slynorna. Beställ det från någon random nätbutik så får du det billigare. Det går snabbare att köpa från Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Körde det här igår på ett gibb vi hade. Sjukt repetivt, tröttnade efter första banan. Inget spel för mig ;[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Körde det här igår på ett gibb vi hade. Sjukt repetivt, tröttnade efter första banan. Inget spel för mig ;[ Det roliga är ju att spela samma banor hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts