Nik. Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Vad säg som en fight vid 17 och sen vid 20? Slurp is in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag är hur som på vid 20, är dock inte helt säker på hur det blir vid 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag är eventuellt på. edit: Vad sägs om att köra efter middagstid istället? Runt 19:00-20:00? Möjligtvis. Problemet är att Victoria kommer hem då, och då skall vi käka och så. Så jag vet inte om jag hinner tills dess. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Möjligtvis. Problemet är att Victoria kommer hem då, och då skall vi käka och så. Så jag vet inte om jag hinner tills dess. =/ I see, men då kör vi 17 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) I see, men då kör vi 17 då. Sweet! ViceSlurp Hew????? Redigerad 25 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag är på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Då kör vi! Hew adda vice_c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag e med för fan! Bjud in mig Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Då kör vi! Hew adda vice_c Du har mig redan där, nickar Nait Men måste tyvärr dra mig ur, ber om ursäkt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Provar igen... Skulle vara kul att spela Gtasajten vs Gtasajten. Finns det inte 8 spelare på forumet? Måste väl finns fler än jag, Explosive, Gizmo och Nik? Någon som är på, på lördag, låt oss säga klockan 18:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Provar igen... Skulle vara kul att spela Gtasajten vs Gtasajten. Finns det inte 8 spelare på forumet? Måste väl finns fler än jag, Explosive, Gizmo och Nik? Någon som är på, på lördag, låt oss säga klockan 18:00? dom vill inte bli pwnade av oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag är gärna med och spelar, men 18 är så nära inpå middagstid för mig så kör hellre tidigare/senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag skulle också kunna vara med om jag inte äter eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) dom vill inte bli pwnade av oss. Haha eller hur!? Vi fetvinner alltid. Vi är gryma när vi spelar ihop. Och de gånger vi HAR förlorat så har de andra fuskat. Jag är gärna med och spelar, men 18 är så nära inpå middagstid för mig så kör hellre tidigare/senare. Vad är det du nickar nu på steam? Jag brukar käka vid 20:00 sen se film och så. 23:00? Eller 16:00? Ah strunt i samma egentligen. Kan när som, bara jag får veta det lite innan. Jag skulle också kunna vara med om jag inte äter eller så. Jag vet. Det är alltid vi 4-5 som spelar ihop. Men jag efterlyser motståndare till oss. =) Redigerad 30 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag vet. Det är alltid vi 4-5 som spelar ihop. Men jag efterlyser motståndare till oss. =) du jag albin och explosive är ett gött team. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Vad är det du nickar nu på steam? Jag brukar käka vid 20:00 sen se film och så. 23:00? Eller 16:00? Ah strunt i samma egentligen. Kan när som, bara jag får veta det lite innan. Nickar Nait på steam. Kom nu på att jag inte kan imorn hur som helst, ska på hockey Men om jag lyckas skramla ihop 3 polare till skulle vi kunna mötas. Får se om jag har 3 villiga polare bara, några som har lagt spelet på hyllan fram till nästa stora update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 du jag albin och explosive är ett gött team. Absolut! Vi äger ju som fasen. Ni är sjukt roliga att spela med för teamplayet flyter sjukt bra. =) Nickar Nait på steam. Kom nu på att jag inte kan imorn hur som helst, ska på hockey Men om jag lyckas skramla ihop 3 polare till skulle vi kunna mötas. Får se om jag har 3 villiga polare bara, några som har lagt spelet på hyllan fram till nästa stora update. Synd. =/ Ja försök det. Spelar gärna mot er. Dock skumt att vi bara har 5 l4d spelare på forumet, trodde det var fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Dock skumt att vi bara har 5 l4d spelare på forumet, trodde det var fler... Jag har beställt spelet nu, får det troligtvis på måndag/tisdag. Kör ni ofta eller? Redigerad 31 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-bone vendez Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Jag har beställt spelet nu, får det troligtvis på måndag/tisdag. Kör ni ofta eller? Säg inte att du beställde l4d?!?!!? spelet suger kulk.. Visst, spelet är bra i ca 10 timmar efter det så ser du att det händer samma sak om hela tiden. Du möter exakt samma monster, exakt samma vapen(6-7 stk), sista banan på varje campaign har samma "koncept". Spelet blir hur repetivt som helst. har dock inte kört versus mode, det verkar vara roligt iaf Redigerad 31 januari, 2009 av T-bone vendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Säg inte att du beställde l4d?!?!!? spelet suger kulk.. Visst, spelet är bra i ca 10 timmar efter det så ser du att det händer samma sak om hela tiden. Du möter exakt samma monster, exakt samma vapen(6-7 stk), sista banan på varje campaign har samma "koncept". Spelet blir hur repetivt som helst. har dock inte kört versus mode, det verkar vara roligt iaf Det är mestadels versus jag ska köra. Och det är lungt, skulle aldrig kunna tänka mig beställa och betala för ett spel jag inte tycker om : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts