KrigareN Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 http://www.left4dead411.com/ Detta spelet kommer snart, någon mer som ser fram mot detta? Det verkar som det ultimata coop spelet någonsin, 4 spelare samtidigt, kämpar för att ta sig genom kampanjer som t.ex Sjukhus, lägenhetskomplex, stadsdelar. Samtidigt som man blir jagad av svärmer av snabba springade zombies. Man kan dessutom själv spela på "Zombie" sidan, då som en av 4 "Boss" zombies. Detta blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Joo, Jag har sett fram emot detta spel länge nu Ser ju ut att bli skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Finns redan en tråd om detta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...;hl=Left+4+dead Redigerad 24 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Finns redan en tråd om detta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...;hl=Left+4+dead Var lika bra att starta en ny med tanke på att den tråden är 1 år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Finns redan en tråd om detta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...;hl=Left+4+dead Spela roll, den tråden blev ändå inte stor. Skulle den varit på 3-5 sidor skulle den vara värd en bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Har suktat efter det här spelet i 1 - 2 år nu, de har ju annonserat och haft sig skitlänge nu. Har följt utvecklingen så gott jag kunnat från och med den dagen jag hörde talas om det. Verkar som sagt bli ett grymt spel, hoppas bara att CO-OP-funktionerna fungerar som det ska, i och med att både zombies och människor styrs av människor. (Om det finns så många online på servern vill säga, annars är det AI.) De hade tydligen problem med att få spelet jämnt då zombierna hade ett stort övertag, men det var ett tag sedan jag läste det, man får som sagt hoppas att de lyckades få det jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 24 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ja man kan ju bara se fram emot när folk börjar modda och gör en Shopping Mall i stuk med den i Dawn of the Dead Fyfan va coolt det kommer bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Klart som korvspad att man ska köpa det här. Tre av mina klasskompisar ska göra samma sak tydligen, så man får väl köra alla 4 då. Alla av oss är också inne på zombiefilmer och spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Ser fram mot detta spel sjukt mycket. Älskar Zombie spel. Specielt när det gäller CO-OP är ja oxå ett stort fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Ett av dom mest efterlängtade spel jag någonsin... längtat efter. Har försökt följa utvecklingen så gott jag har kunnat efter att jag fått nos om spelet. Har också fått med några vänner att köpa spelet när det släpps Kommer då förhoppningsvis ha ett L4D Lan Can't wait!! Ser helt sjukt awesome ut! Visserligen blev jag lite besviken när jag såg hur dom nya karaktärerna ser ut, iallafall Biker snubben som nu ser ut som en läderbög imo. Fast det är nog inget man tänker på så mycket medans man springer runt lite halv skrämd och reflex skjuter för varje hörn man rundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Nu har det blivit klart att det ska släppas ett demo! http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=27433 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Nu har det blivit klart att det ska släppas ett demo! http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=27433 Yay! Dagen blev lite bättre iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 kommer det till Pc or what?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 kommer det till Pc or what?? Yes, sire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Jag ska köpa Left 4 Dead på Steam, när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Jahadu... nu har man börjat tanka demot Synd bara att det är låst tills klockan fyra Aja, får bra med tid till att tanka ned det tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Jag spelade igenom demot nu, och... THIS IS THE SHIT IM TALKING ABOUT!!! Detta är varför jag älskar Valve! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Garanterat köp när nya datorn är hemma och i fungerande skick, vilket är väldigt snart hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Överväger köp om min laptop tillåter. Verkar riktigt ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Förvänta er inte något väldigt läskigt spel (typ, FEAR eller Dead Space (Ja, jag klassar dem spelen som jätteläskiga)), eller jääääättesvårt alá Megaman 9. Jag säger bara det så ni inte blir besvikna... Redigerad 7 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts