Weener Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Fötter är det vidrigaste jag vet, naglar med. Usch. Målar man dessutom sina naglar så spyr jag. Fy helvete. Finns inget värre än målade tånaglar, röda. Ser hellre en tjej med svinleriga fötter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Fötter är det vidrigaste jag vet, naglar med. Usch. Målar man dessutom sina naglar så spyr jag. Fy helvete. Finns inget värre än målade tånaglar, röda. Ser hellre en tjej med svinleriga fötter... Jag håller med helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Den där saken långt bak i svalget som ser ut som en röd klubba och dallrar när man pratar är väl ganska ful? Vet inte om någon fattar vad jag menar, men det är inte tungan. En del inälvor är väl rätt fula också, typ tunntarmar. Många verkar ogilla fötter, själv har jag inga prblem med sådana. Man kanske härdas genom att gå barfota ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Lilltår. Fötter är det vidrigaste jag vet, naglar med. Usch. Målar man dessutom sina naglar så spyr jag. Fy helvete. Finns inget värre än målade tånaglar, röda. Ser hellre en tjej med svinleriga fötter... Exakt mina åsikter. EXAKT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Exakt mina åsikter. EXAKT. Helt off-topic men kom igen Kebab, byt signatur genast. Den där för mig tillbaka till Speeder och han var väl aldrig min favorit iallafall... OnT: Håller med MisterWhoopee angående fötter, kanske av samma anledning också. Sen beror det väl på vilka fötter man syftar på också, mina tankar vandrar till gubben som låg i bastun senast jag badade i badhus som uppenbarligen inte vare sig klippt tånaglarna eller brytt sig om sin fothygien över huvudtaget de senaste 55-65 åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Jag vet inte riktigt, hatar dock min egen näsa...spetsig som fan och det värsat är att jag inte märkte det själv tills för någon månad sedan när jag fick syn på en bild av mig själv från sidan. Ursch och fy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Tår som en del redan har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Den där saken långt bak i svalget som ser ut som en röd klubba och dallrar när man pratar är väl ganska ful? Vet inte om någon fattar vad jag menar, men det är inte tungan. En del inälvor är väl rätt fula också, typ tunntarmar. Menar du kanske gomspenen? --- Hmm.. rätt svår fråga det här. Måste nog säga öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Menar du kanske gomspenen? Jo precis. Orkade inte söka reda på vad den hette inatt. Redigerad 25 juli, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Eller vänta, är rövhålet är en kropps del? eller.. men det är ju en del av kroppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Eller vänta, är rövhålet är en kropps del? eller.. men det är ju en del av kroppen? Själva hålet är ju ett hål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Själva hålet är ju ett hål. Ah, så man kan inte tycka att "den"/det är.. ful.. i denna tråd? skrev lite konstigt där märkte jag.. ,_. Redigerad 25 juli, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Ah, så man kan inte tycka att "den"/det är.. ful.. i denna tråd? skrev lite konstigt där märkte jag.. ,_. Kanske är ringmuskeln du tänker på? Pungen, som en del andra redan nämnt är inte så mycket att hänga i granen. Men även fötter. Och målade naglar. Förstår inte folk som målar dem röda, ser ut som de klämt dem. Då är "lackade" naglar finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Pungen, som en del andra redan nämnt är inte så mycket att hänga i granen. Men även fötter. Och målade naglar. Förstår inte folk som målar dem röda, ser ut som de klämt dem. Då är "lackade" naglar finare. Fransk manikyr tycker jag är rätt sexigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Själva hålet är ju ett hål. Hahaha. Ty, made my day i detta varma vädret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Fransk manikyr tycker jag är rätt sexigt. Nej det är skitfult. Man ser ju att det är dit målat vitt. Halva nageln är ju vit medans andra halvan är "normalfärg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 På tal om fötter! Ja vad är fult, hmm.. En hårig mansröv är inte en av de vackraste synerna. Men jag vet inte vad ni har emot fötter, jag som tycker tjej fötter är så söta Inte sådanna där stora feta fötter med ruttna naglar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Fötter, speciellt tårna men även spruckna hälar kan vara lite otrevligt. Det finns dock tjejer som har helt okej fötter. Tjejer har dock en tendens att skaffa sig skoskav vilket ser osmakligt ut. Målade naglar är jag inte heller särskilt förtjust i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Nej det är skitfult. Man ser ju att det är dit målat vitt. Halva nageln är ju vit medans andra halvan är "normalfärg" Agreed! Baksidan av knäna är riktigt ful med, speciellt på tjejer med korta shorts och fina, bruna ben. Det liksom stör helhetsbilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) everything according the play Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts