inter21 Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 när jag har laddat ner sa-m grejjen sen installationen och de sen så har jag fastnat vid där det såtr chose install location det går inte??? snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Du ska bara markera vart din GTA-SA.exe ligger, oftast ligger den i C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\ eller om du har installerat det på ett annat ställe (vet inte om addressen stämmer till 100% heller men...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
inter21 Skrivet 24 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Du ska bara markera vart din GTA-SA.exe ligger, oftast ligger den i C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\ eller om du har installerat det på ett annat ställe (vet inte om addressen stämmer till 100% heller men...) Men det står redan där : C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\ men man kan inte trycka på install?? Men det står redan där : C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\ men man kan inte trycka på install?? snälla jag behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Antingen får du prova att ladda ner GTA-SA MP på nytt och försöka eller bara dubbel kolla mappen Och som sagt, du ska lägga den i din Gta Sa mapp, inte det som jag sa det var bara ett exempel... Men om det ligger där och om inte nerladdningen fungerar vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Du kanske har fel version av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts