Rawkfist Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Nån mer än bara jag som inte gillar Niko så jävla mkt? Visst är han okej men jag ville hellre köra med en Tommy Vercetti eller Claude Speed liknande snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Nej, du har fel. Han är den bäste av dem alle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rawkfist Skrivet 24 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Nej, du har fel. Han är den bäste av dem alle. Du får gärna förklara lite mer varför du tycker så visst är han skön men ingen slår ju Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Du får gärna förklara lite mer varför du tycker så visst är han skön men ingen slår ju Tommy Vercetti Varför tycker du att Tommy Vercetti är så skön då? Du får förklara lite mer varför du tycker så. Har tråkigt. Ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Har tråkigt. Ursäkta. Nej du har helt rätt, mitt svar var tydligen inte tydligt nog. Varför tycker du inte om Niko ochvarför är Tommy en mer atraktiv karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Tommy var helt klart bäst. Hatar Niko dock, jobbig wannabemacho. Väljer nog CJ framför Niko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Niko är en sådan jag INTE vill träffa IRL, han är psykopat jämfört med Tommy till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Äh, Niko är ju badass, en riktig man. GOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 tommy va fan mer soft i sin stil, mer skön. ray liotta cj va därimot wannabe:n som hela tiden trodde han va nåt. niko är grym o helt psycho. min favorit är nog fan, claude. mystisk o höll käften så man fick göra en egen bild av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Tycker de borde göra så att man får välja mellan ex. två karaktärer. Sedan tycket jag att det är skitjobbigt att man inte kan träna som i San Andreas, då jag hatar Nikos ölmage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Tycker de borde göra så att man får välja mellan ex. två karaktärer. Sedan tycket jag att det är skitjobbigt att man inte kan träna som i San Andreas, då jag hatar Nikos ölmage. Saints Row är väl lite mer ditt ir då? GTA, fast med en hel del "The Sims". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 En Niko Bellic som kan Kung-Fu hade varit ännu härligare, men han är cool som han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yasin Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Alla är bra på sitt sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Dem som säger att Niko är psyko? wtf? Går inte att bli mer fel imo. Han är ju en snäll person inombords i alla cutscener, vilket jag tycker är lite synd då han mer liknar en seriemördare på utseendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Med Nikos attityd känns det lättare att klara uppdragen på något sätt. Det kan bero på att han innan vissa uppdrag visar ganska stort intresse för det han ska göra i alla cutscenes, men jag vet inte. Han är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Niko är den karaktären jag minst gillar utav 3D generationens GTA-spel. Det är inte så att jag tycker illa om honom, jag är neutral helt enkelt. Exempelvis är hans brytningen är pinsamt dålig och överdriven. Däremot har han vissa stunder då han är riktigt skön, speciellt hans kommentarer. Som så många andra tycker är favorit huvudpersonen Tommy. Redigerad 8 augusti, 2008 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts