Sniper Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Om reglerna är "lämna alla och aldrig träffa dem igen", så hade jag inte gjort det. Oavsett betalning. I agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Skulle kunna tänka mig göra det för en miljon ungefär. Skulle kanske rentav gilla det. Börja om på nytt i nån stad långt bort eller nåt annat land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Skulle kunna tänka mig göra det för en miljon ungefär. Skulle kanske rentav gilla det. Börja om på nytt i nån stad långt bort eller nåt annat land. En mille räcker inte till mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Jag skulle inte lämna mina vänner för allt i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 En mille räcker inte till mycket Bara man får ett jobb så är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Tror jag skulle bli olycklig och deprimerad resten av livet om jag bytte ut min familj mot pengar. Så, nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Det finns inget "tak" på hur högt man kan bjuda, men bjuder man för högt så dör dom iaf! (Låter som en värdelös Hollywood rulle) Det är ju typ som i Speed, där bussen sprängs om den går saktare än 80 km/h. Ett pris på det vore svårt att hitta. Obefängt många miljoner iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts