Jump to content

100 miljoner för att lämna alla?

Desmar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle aldrig kunna tänka mig att göra något sådant, kärlek och vänskap går inte att köpas eller säljas om det så gällde alla pengar i världen.

Om jag är helt ärlig så skulle jag nog hellre dö än att lämmna allt och alla i mitt gamla liv bakom mig utan att ens få ta avsked av dom, inte ens om jag fick ta adjö.

Annat är det ju när jag flyttar hemmifrån och inte träffar dom så ofta, och som The Dude sa så dör ju alla en vacker dag så att man måste ta avsked hur som helst :lol:

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Unge herr Umberto bad om dubbelt den summan minst, att börja med.

Han sa att han skulle hitta ett nytt boende utomlands och sedan behövde han också en del pengar för att kunna komma in på ett universitet, eller hur det nu var. Tänkte att 400kkr vore lite lite för sådanna planer. Men det beror ju helt på till vilket land han flyttar, vilket typ av boende och vilket typ utav läge boendet har. Men men. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle aldrig kunna tänka mig att göra något sådant, kärlek och vänskap går inte att köpas eller säljas om det så gällde alla pengar i världen.

Om jag är helt ärlig så skulle jag nog hellre dö än att lämmna allt och alla i mitt gamla liv bakom mig utan att ens få ta avsked av dom, inte ens om jag fick ta adjö.

Annat är det ju när jag flyttar hemmifrån och inte träffar dom så ofta, och som The Dude sa så dör ju alla en vacker dag så att man måste ta avsked hur som helst :lol:

Du är helt säker på att dina vänner på högstadiet kommer vara de du umgås med om 4-5 år? Tror du skulle ångra att du inte tog pengarna :(

Han sa att han skulle hitta ett nytt boende utomlands och sedan behövde han också en del pengar för att kunna komma in på ett universitet, eller hur det nu var. Tänkte att 400kkr vore lite lite för sådanna planer. Men det beror ju helt på till vilket land han flyttar, vilket typ av boende och vilket typ utav läge boendet har. Men men. :D

Tss...tänker inte ens läsa igenom det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den mörkare sidan av mig, skulle göra vad som helst för 100 miljoner euro.

Medans den ljusare sidan av mig skulle göra vad som helst för 1 miljard euro.

Medans den lilla gammla gubben inuti mig, samvetet. Inte skulle göra något som rör någon annan

på ett dåligt sätt för pengar.

Men man skulle nog ändå ha mycket att göra med pengarna.

Köpa en liten helikopter och flyga hem till sin lilla ö ute i Karibien.

Bygga ett vackert slott och leva flott.

Sen gifter man sig och får frågan "När skall jag få träffa din familj? Och dina barndomsvänner?".

Och sen svarar man med "Aldrig, jag bytte bort dem mot pengar".

Sen får man svaret "OMG, LOLZ, WTF, SRSLY!?!? GTFO!".

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Krydda frågan lite då istället. Nu sitter alla och säger att dom inte tar några pengar, ganska självklart.

Men, ultimatumet är att du tar pengarna eller så dödar "dom" alla dina nära och kära.

:confused: !

Så som jag förstått frågan så måste man lämna allting och man själv får bestämma priset för det. 50 mille tror jag inte skulle sitta fel. Helt enkelt omotiverat.

edit. Jag läste igen efter att jag postade och skrattade högt igen.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:confused: !

Så som jag förstått frågan så måste man lämna allting och man själv får bestämma priset för det. 50 mille tror jag inte skulle sitta fel. Helt enkelt omotiverat.

edit. Jag läste igen efter att jag postade och skrattade högt igen.

Haha, jo. Frågar är befängd. Men, inte lämna så får man inget och alla dör.

Det finns inget "tak" på hur högt man kan bjuda, men bjuder man för högt så dör dom iaf! (Låter som en värdelös Hollywood rulle)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor