FerkurZ Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 För man behöver 4-5 miljoner för att leva som student? 200k studielån =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Några miljoner. Finns ingen jag är extremt fäst vid, men klart som korvförsäljare att det skulle vara svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 200k studielån =( Unge herr Umberto bad om dubbelt den summan minst, att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Unge herr Umberto bad om dubbelt den summan minst, att börja med. iofs..aja tycker ändå det är för lite för å byta bort hela sitt liv, iofs vet jag ingenting om han eller hans liv så ^^ Tror inte jag skulle byta bort mitt liv för pengar, det verkar rätt lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Skulle inte vara några problem att packa ihop och åka iväg från alla.. förutom mamma. Fast visst, alla har ett pris. Får fundera ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 (redigerad) Skulle aldrig kunna tänka mig att göra något sådant, kärlek och vänskap går inte att köpas eller säljas om det så gällde alla pengar i världen. Om jag är helt ärlig så skulle jag nog hellre dö än att lämmna allt och alla i mitt gamla liv bakom mig utan att ens få ta avsked av dom, inte ens om jag fick ta adjö. Annat är det ju när jag flyttar hemmifrån och inte träffar dom så ofta, och som The Dude sa så dör ju alla en vacker dag så att man måste ta avsked hur som helst Redigerad 23 juli, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Unge herr Umberto bad om dubbelt den summan minst, att börja med. Han sa att han skulle hitta ett nytt boende utomlands och sedan behövde han också en del pengar för att kunna komma in på ett universitet, eller hur det nu var. Tänkte att 400kkr vore lite lite för sådanna planer. Men det beror ju helt på till vilket land han flyttar, vilket typ av boende och vilket typ utav läge boendet har. Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Tja, har ingen här som jag inte skulle klara mig utan tbh... Men ge mig 10'000'000 så jag har råd att bo och äta ett tag framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 4 Miljarder. Jag skulle nå framgång inom musikvärlden och överraska alla efter några år med att bli världskändis och göra min första turne i Sverige, och börja hemma i Alingsås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Betalar för att komma härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Skulle aldrig kunna tänka mig att göra något sådant, kärlek och vänskap går inte att köpas eller säljas om det så gällde alla pengar i världen. Om jag är helt ärlig så skulle jag nog hellre dö än att lämmna allt och alla i mitt gamla liv bakom mig utan att ens få ta avsked av dom, inte ens om jag fick ta adjö. Annat är det ju när jag flyttar hemmifrån och inte träffar dom så ofta, och som The Dude sa så dör ju alla en vacker dag så att man måste ta avsked hur som helst Du är helt säker på att dina vänner på högstadiet kommer vara de du umgås med om 4-5 år? Tror du skulle ångra att du inte tog pengarna Han sa att han skulle hitta ett nytt boende utomlands och sedan behövde han också en del pengar för att kunna komma in på ett universitet, eller hur det nu var. Tänkte att 400kkr vore lite lite för sådanna planer. Men det beror ju helt på till vilket land han flyttar, vilket typ av boende och vilket typ utav läge boendet har. Men men. Tss...tänker inte ens läsa igenom det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Du är helt säker på att dina vänner på högstadiet kommer vara de du umgås med om 4-5 år? Tror du skulle ångra att du inte tog pengarna Vissa av mina vänner har jag haft hela livet och jag är rätt så säker att vi kommer att hålla kontakten ganska så länge framöver, men mest av allt menar jag min familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Lämna hela familjen och alla vänner utan ett spår skulle jag inte göra för alla pengar i världen. Pengarna går alltid att fixa, åren med din familj får du aldrig tillbaka. Jag kommer ju bli miljonär ändå, så att... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Efter min far fuckade mina planer idag så betalar jag 100 miljoner för att lämna dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Den mörkare sidan av mig, skulle göra vad som helst för 100 miljoner euro. Medans den ljusare sidan av mig skulle göra vad som helst för 1 miljard euro. Medans den lilla gammla gubben inuti mig, samvetet. Inte skulle göra något som rör någon annan på ett dåligt sätt för pengar. Men man skulle nog ändå ha mycket att göra med pengarna. Köpa en liten helikopter och flyga hem till sin lilla ö ute i Karibien. Bygga ett vackert slott och leva flott. Sen gifter man sig och får frågan "När skall jag få träffa din familj? Och dina barndomsvänner?". Och sen svarar man med "Aldrig, jag bytte bort dem mot pengar". Sen får man svaret "OMG, LOLZ, WTF, SRSLY!?!? GTFO!". Redigerad 25 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Visst kan man tänka tanken att man kan lämna allt för säg, 100 miljoner. Men om det kommer till krita (för mig då) så skulle jag aldrig ta pengarna. Jag lever ett perfekt liv. Så, nej tack till pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Femma och en bulle. Haha! Skulle inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Krydda frågan lite då istället. Nu sitter alla och säger att dom inte tar några pengar, ganska självklart. Men, ultimatumet är att du tar pengarna eller så dödar "dom" alla dina nära och kära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Krydda frågan lite då istället. Nu sitter alla och säger att dom inte tar några pengar, ganska självklart. Men, ultimatumet är att du tar pengarna eller så dödar "dom" alla dina nära och kära. ! Så som jag förstått frågan så måste man lämna allting och man själv får bestämma priset för det. 50 mille tror jag inte skulle sitta fel. Helt enkelt omotiverat. edit. Jag läste igen efter att jag postade och skrattade högt igen. Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 ! Så som jag förstått frågan så måste man lämna allting och man själv får bestämma priset för det. 50 mille tror jag inte skulle sitta fel. Helt enkelt omotiverat. edit. Jag läste igen efter att jag postade och skrattade högt igen. Haha, jo. Frågar är befängd. Men, inte lämna så får man inget och alla dör. Det finns inget "tak" på hur högt man kan bjuda, men bjuder man för högt så dör dom iaf! (Låter som en värdelös Hollywood rulle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts