Lajnux Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Börjar tröttna på mina högtalare och fick för mig att jag skulle köpa nya. Letar väl i största del efter ett 2.1-system som låter bra i både musik, spel och film. Har dock en budget på runt 3000:-, kan tänkte mig att gå en liten bit över om det skulle behövas. Yeah, börja leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 !! IGNORERA DENNA TRÅDEN O KOLLA I MIN ISTÄLLET !! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45896 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Om du vill gå seriöst ska du köpa en förstärkare, ett par stativhögtalare och en subwoofer. Då kan vi prata fint 2.1-system. Det kommer att gå på en slant men går inte att jämföra med plasthögtalare från Creative. Annars är ett väldigt bra tips Altec Lansing MX 5021, mycket ljud för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Om du vill gå seriöst ska du köpa en förstärkare, ett par stativhögtalare och en subwoofer. Då kan vi prata fint 2.1-system. Det kommer att gå på en slant men går inte att jämföra med plasthögtalare från Creative. Annars är ett väldigt bra tips Altec Lansing MX 5021, mycket ljud för pengarna. Hmm, låter vackert. Någonting du skulle kunna plocka ihop? Jag har noll koll på vad som är bra och dåligt i ljudväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 harman/kardon soundsticks II klipsch gmx a-2.1 altec lansing fx4021 du får dom under 3000 till och med under 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts