SilentViper Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Nu när allt funkar så är det ett problem kvar. När ja startar Zonealarm så blockar den mitt internet så ja kan varken komma ut på nätet eller logga in på Xfire eller msn. Hur fixar jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Nu när allt funkar så är det ett problem kvar. När ja startar Zonealarm så blockar den mitt internet så ja kan varken komma ut på nätet eller logga in på Xfire eller msn. Hur fixar jag detta? Se om det finns något område där du kan ställa in själv vilka program som får tillåtas och inte tillåtas, Borde finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Hittade det via Program control men verkar som inte det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Liksom, en fråga bara. Varför kan du inte bara googla fram svaret? Du behöver inte ställa varenda fråga här på GTAsajten, du lär ju inte hitta felet snabbare genom att sitta och vänta på att någon ska posta en sak som hjälper dig lösa felet. ELLER. Så gör du det folk brukar göra, leta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 zonealarm är väl känt för att neka allt? skaffa en BRA brandvägg istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 zonealarm är väl känt för att neka allt? skaffa en BRA brandvägg istället. När du ändå säger så, kan inte du ge några exempel åt herr T? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Fungerar det inte ännu? Om du vågar så slå av ZA och se om det hjälper för att vara 100 på att det är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Fungerar det inte ännu? Om du vågar så slå av ZA och se om det hjälper för att vara 100 på att det är problemet Yepp jag har slagit av Zonealarm då funkar internet och msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Zonealarm har en knapp för att "stänga av" internet eller blockera samtlig nätverkstrafik. Kanske den som du klickat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts