gta_johan Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Måste man ha X-Box live guld för att spela multiplayer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Mmm, so go get gold! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Om du aldrig har kört live på ditt xbox så får du 1 månad gratis av xbox och om du kollar i GTA IV fodralet så finns en xbox live lapp där du får 1 månad till så 2 månader totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Om du aldrig har kört live på ditt xbox så får du 1 månad gratis av xbox och om du kollar i GTA IV fodralet så finns en xbox live lapp där du får 1 månad till så 2 månader totalt. Det är random. Finns bara 1 månads Xbox Live Guld-trial i vissa exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Det är random. Finns bara 1 månads Xbox Live Guld-trial i vissa exemplar. Beror det inte på vilken box man köper? typ xbox360 silver eller guld eller nått. Har inte kvar lådan så kan inte kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Beror det inte på vilken box man köper? typ xbox360 silver eller guld eller nått. Har inte kvar lådan så kan inte kolla Jag menar GTA IV. Bara vissa exemplar av spelet innefattar en 1 månaders live trial. Jag tror att alla xbox-paket ger gratis Xbox Live Silver och 1 månad gratis trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 ja hade turen att få med en trial av x-box live guld i mitt paket =) tackar då vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts