kurtan Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 hej! jag tycker att gta3 är ett jätteroligt spel, men nu när jag har klarat alla uppdrag så börjar det bli lite tråkigt. jag vet att det finns import/export garage i hamnen på portland (finns det någon annanstans), men hur vet man vilka bilar man ska lämna i garagen. tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Det finns en lista på väggen över alla bilar dom vill ha. Är du osäker på hur bilarna ser ut så kolla på den här sidan: http://www.gtasajten.com/gta3/bilar.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurtan Skrivet 26 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 vilken vägg då?? jag har inte hittat någon lista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Precis brevid garaget hänger en lapp där det står vilka bilar dom vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts