Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vilken sida in? det är sådana tävlingar som är roliga. Ska testa någon dag. Den smala. Andra sidan luktar så illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag hatar att skryta men här får man göra det 1. Distriktsrekord på 2000 meter löpning för 15-åringar (Ö-vik) 2. Banrekord på "Lilla Öbackavarvet" i Härnösand. (Någon från Härnösand här på forumet som vet vilken tävling jag menar?) Inte så mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Jag hatar att skryta men här får man göra det 1. Distriktsrekord på 2000 meter löpning för 15-åringar (Ö-vik) 2. Banrekord på "Lilla Öbackavarvet" i Härnösand. (Någon från Härnösand här på forumet som vet vilken tävling jag menar?) Inte så mycket mer Du har missuppfattat trådens syfte, det här är ingen skryttråd. I den här tråden är det meningen att någon av oss ska kunna slå dina rekord, det du har skrivit nu kan ingen av oss slå. Dels för att vi inte vet tider, och dels för att vi inte bor där du bor. (Undantag finns förstås.) Redigerad 24 augusti, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Oj, förlåt mig..jag missuppfattade hela topicen Men om vi ska följa reglerna..hm, jag tror inte att jag fattar hur man ska göra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Oj, förlåt mig..jag missuppfattade hela topicen Men om vi ska följa reglerna..hm, jag tror inte att jag fattar hur man ska göra ändå Du postar tiden du sprang 2000 meter på så ska någon försöka ta det. Ungefär. Men sen är det lättare om du har bevis ; p Redigerad 24 augusti, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 I see.. 2000m Alexander Bergman 92 6.29,08 2007-06-26 Örnsköldsvik (När jag var 15) Banrekordet i Härnösand: (Letar länk..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Men du måste slå en halvminut för att kunna mäta dig med mig. Du får inte vara med Du har missuppfattat trådens syfte, det här är ingen skryttråd. I den här tråden är det meningen att någon av oss ska kunna slå dina rekord, det du har skrivit nu kan ingen av oss slå. Dels för att vi inte vet tider, och dels för att vi inte bor där du bor. (Undantag finns förstås.) Mja, man får ju skryta, men det är som sagt utmaningar som är huvudsyftet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Tänkte nu visa upp lite av mina små gitarr-skills i tråden! Denna låt tillägnas min kära Hew för övrigt [youtube-old]xsw7PlBeO2U&feature[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Tänkte nu visa upp lite av mina små gitarr-skills i tråden! Denna låt tillägnas min kära Hew för övrigt Åååh, detta gillas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Tänkte nu visa upp lite av mina små gitarr-skills i tråden! Denna låt tillägnas min kära Hew för övrigt [youtube-old]xsw7PlBeO2U&feature[/youtube-old] Are you dead yet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Are you dead yet? Har du någonsin hört Children Of Bodom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Jag kom på en grej jag är lite stolt över som jag kan skryta med. Jag fick 9/9 på konditionstestet när jag mönstrade för bra länge sen. Jag har bevis också, om ni vill ha Jag är en jäkel på att cykla, så det var perfekt redskap för mig när det kom till att kolla kondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Are youe dead yet? Har du någonsin hört Children Of Bodom? xD Redigerad 31 augusti, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 BEAT THIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 12.1 på beep testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Har slagit kubrekord på 2:02 nu, snart lär jag lägga upp en video. Kattis får inte vara med (Såvida han inte klår det här ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Slå min deo-samling! (Som jag för övrigt ska slänga idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Slå min deo-samling! (Som jag för övrigt ska slänga idag) *bild* Du tycker den deon fungerar bra förstår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Slå min deo-samling! (Som jag för övrigt ska slänga idag) Nice, ser fram emot om några år när din kropp helt kommer sluta producera svett och hormoner. Du kommer lukta elektronikrengörare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Slå min deo-samling! (Som jag för övrigt ska slänga idag) Hur lång tid har det tagit att samla ihop den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts