Fiskaren Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Så här ser mina ut: Redigerad 18 augusti, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag har haft över 60 000 000 poäng i Pinball!! Seriöst? Utan fusk? Mitt rekord utan fusk är 14 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Seriöst? Utan fusk? Mitt rekord utan fusk är 14 miljoner. Finns det ens fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Finns det ens fusk? Ja man skriver något sedan kan man inte förlora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Okej era jävlar, förlåt, men jag har inte fören för 30 minuter sedan fixat fram en video-kamera så IMOGRON, DÅ JÄVLAR KOMMER SKITEN UPP. Det är ett löfte. Vi har inte sett mycket av det löftet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Ja man skriver något sedan kan man inte förlora. Mitt rekord är 1 000 000 000. Hidden test is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Mitt rekord är 1 000 000 000. Hidden test is the shit. aa, men det får du ju inte på riktigt, du speler ju inte till dig de poängen. Hidden test gör så man kan styra bollen med musen istället. Det funegra inte att spara poängen då, men trycker man h så får man 1 000 000 000 poäng på highscoren. Den scoren hamnar dock alltid längst ner på topplistan. hann bara 60 000 000 innan jag fick en pinboll svarar ej Seriöst spelade har jag inte fått så fruktansvärt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 aa, men det får du ju inte på riktigt, du speler ju inte till dig de poängen. Hidden test gör så man kan styra bollen med musen istället. Det funegra inte att spara poängen då, men trycker man h så får man 1 000 000 000 poäng på highscoren. Den scoren hamnar dock alltid längst ner på topplistan. Nix, andra plats i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nix, andra plats i listan. Jaha, jag hade bara en annan på första plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Okej era jävlar, förlåt, men jag har inte fören för 30 minuter sedan fixat fram en video-kamera så IMOGRON, DÅ JÄVLAR KOMMER SKITEN UPP. Det är ett löfte. Alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Du gör oss besvikna, Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Jag vet, jag är sämst, men jag har fan ingen tillgång till kamera. Heres what im gonna do, jag får filma skiten med mobilkamera, och samtidigt spela in ljudet med mick från datorn och mixa ihop lite, håll ut! Edit : Jag får inte den jävla cpskiten att funka, jävla kukbögrövhålsfitta. jag skiter i detta tills vidare, för jag är förbannad. Förlåt. Redigerad 21 augusti, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag vet, jag är sämst, men jag har fan ingen tillgång till kamera. Heres what im gonna do, jag får filma skiten med mobilkamera, och samtidigt spela in ljudet med mick från datorn och mixa ihop lite, håll ut! Edit : Jag får inte den jävla cpskiten att funka, jävla kukbögrövhålsfitta. jag skiter i detta tills vidare, för jag är förbannad. Förlåt. Har du ingen webbkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Jag vet, jag är sämst, men jag har fan ingen tillgång till kamera. Heres what im gonna do, jag får filma skiten med mobilkamera, och samtidigt spela in ljudet med mick från datorn och mixa ihop lite, håll ut! Edit : Jag får inte den jävla cpskiten att funka, jävla kukbögrövhålsfitta. jag skiter i detta tills vidare, för jag är förbannad. Förlåt. And we have a winner! Jag börjar trimma upp mig på Rubiks kub förresten, jag satte nyligen ett nytt rekord på 4:50 så antagligen kommer jag ner i en tillräckligt kort tid för att jag ska kunna ladda upp nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 And we have a winner! Jag börjar trimma upp mig på Rubiks kub förresten, jag satte nyligen ett nytt rekord på 4:50 så antagligen kommer jag ner i en tillräckligt kort tid för att jag ska kunna ladda upp nåt Lägger du upp det så kan jag försöka slå det, håller också på och "trimmar" på rubiks kub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vill någon mest-antal-tändstickor-i-en-näsborre-battla med mig? Jag är seriös, förresten. Men jag tänker inte lägga ner besvär på att rippa den filmen från kameran om jag inte har någon att tävla mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vill någon mest-antal-tändstickor-i-en-näsborre-battla med mig? Jag är seriös, förresten. Men jag tänker inte lägga ner besvär på att rippa den filmen från kameran om jag inte har någon att tävla mot. Vad är ditt rekord då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 And we have a winner! Jag börjar trimma upp mig på Rubiks kub förresten, jag satte nyligen ett nytt rekord på 4:50 så antagligen kommer jag ner i en tillräckligt kort tid för att jag ska kunna ladda upp nåt Men du måste slå en halvminut för att kunna mäta dig med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vad är ditt rekord då? 30 stycken (en ask) i höger näsborre. Fast jag kan nog få in mycket mer egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 30 stycken (en ask) i höger näsborre. Fast jag kan nog få in mycket mer egentligen. Vilken sida in? det är sådana tävlingar som är roliga. Ska testa någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts