Tweak Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Jaja, enough, fixa en bättre själva då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Gitarr eller mer dubbelpedal? dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) dubbel Ah fan vad najs, langa upp en video dirr =) Så kan du ju vara med och battla med de andra två (Btw, hur går det med Weeners trumfilm?) Redigerad 30 juli, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Ah fan vad najs, langa upp en video dirr =) Så kan du ju vara med och battla med de andra två (Btw, hur går det med Weeners trumfilm?) Den är på G! Håller på att fixar och donar, snart kommer den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Det här kanske är material för tråden? Säg att du skojar?! Det där är ju fan SINGLEPLAYER MOT JORDENS MEST KORKADE BOTAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Den är på G! Håller på att fixar och donar, snart kommer den Fan vad nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Säg att du skojar?! Det där är ju fan SINGLEPLAYER MOT JORDENS MEST KORKADE BOTAR!! Kasnske inte skämt men lite oseriöst, BF Vietnam-grejen var nåt jag tog bara. men BF1942 kan ju nån gärna försöka slå, även mot bottar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Kasnske inte skämt men lite oseriöst, BF Vietnam-grejen var nåt jag tog bara. men BF1942 kan ju nån gärna försöka slå, även mot bottar jag har slagit dig, dock inga bildbevis! ska försöka igen tror jag ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Kasnske inte skämt men lite oseriöst, BF Vietnam-grejen var nåt jag tog bara. men BF1942 kan ju nån gärna försöka slå, även mot bottar Sätt max tickets och minst motståndare (typ 6st) för att slutligen ha på lättaste svårighetsgraden= Superduperenkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) Sätt max tickets och minst motståndare (typ 6st) för att slutligen ha på lättaste svårighetsgraden= Superduperenkelt Prove it.... Det är patetiskt hur alla kommenterar mina bilder och säger att det är enkelt, gör si, gör så men likförbannat inte klarar av det själva. Nu ska jag träffa kungen, hej EDIT: Om nån ska slå dett så hade jag AI skill på 75% och Time given to AI på 15% Redigerad 1 augusti, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Prove it.... Det är patetiskt hur alla kommenterar mina bilder och säger att det är enkelt, gör si, gör så men likförbannat inte klarar av det själva. Nu ska jag träffa kungen, hej Okej då, ska ta och installera BF då för att bevisa att detta är lätt... Har inte tid idag men senare denna vecka eller nästa vecka så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Skakade hand med Baisten i Satyricon och TJM igår natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Skakade hand med Baisten i Satyricon och TJM igår natt. Har Bam Margeras adress. BEATEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Jag har blivit rufsad i håret av Roger Pontare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Har Bam Margeras adress. BEATEN! Skulle jag ha en pistol och Bams adress skulle jag skjuta han i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) okka Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Jag har haft sex med okka, så ni kan ju alla bara dra åt helvete och låta tråden låsas. Du är tråkig. Kan du inte börja vara lite rolig istället? Som på den gamla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) jag ä r tråkig Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Jag har suttit och tänkt på samma sak hela kvällen. Men jag är inte rolig längre. Om sanningen ska vara har jag blivit en tråkig, deprimerad fitta. Vilket det också är lite tråkigt. Förlåt Vem bryr sig, du har haft sex med okka. Höh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Back in the old days då Postal funkade på min dator. Förresten, utövar du freerunning Henki? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts