Weener Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Henki, levera en fet drumsession, så ska jag försöka toppa det! Antar du utmaningen? Redigerad 24 juli, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Henki, levera en fet drumsession, så ska jag försöka toppa det! Antar du utmaningen? Absolut, frågan är bara vilken nivå jag ska lägga mig på. Gör jag för enkelt bräcker du mig på nolltid, gör jag mitt allra bästa kanske du är ännu bättre och då har jag bara gjort bort mig, eller så överglänser jag dig så mycket att du inte vill lägga upp nåt alls Hur länge har du spelat? Vilka specialtekniker kan du? Jag lägger väl upp ett medelmåttigt klipp så får vi öka på efterhand, det blir roligare så Redigerad 24 juli, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Väntar med spänning : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Jag är nervös för att inte kunna toppa dig, helt ärligt, trots att jag har spelat sen jag gick i sexan (ska börja tredje ring). Jag är inte så mycket för just trumsolon, utan fokuserar mer på fasta beats och komp, med massa sköna fills. När jag spelar trummor över jag mig inte på att vara så snabb som möjligt, utan att det ska låta coolt och hålla takten och sån skit. Men som sagt, vi får se vad det blir av! THE CHALLANGE IS ON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 THE CHALLANGE IS ON! W0rd, bro! Det här blir intressant, jag har spelat i ~11 år men gör ändå precis likadant som du. Ska försöka få upp en video imorrn. Tar det lite lugnt så vi blir lagom varma i kläderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ajdå, dubbelt så länge som mig. Im screwed.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Knarkpengar, inte jag som räknar. [youtube-old]lV1X9WIZgEE[/youtube-old] This video has been removed by the user. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ajdå, dubbelt så länge som mig. Im screwed.... Säg inte det, man vet ju inte förrän vi battlat varandra. Och oavsett vem som vinner får vi ju båda tillfälle att skryta för allt annat folk här, aye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Åh, vad snälla ni är mot varandra. Lite som när Bart och Rod spelar minigolf, och kommer på att de är lika bra, och går därifrån utan att ha avgjort. Jag vill se en riktig battle, med mycket pondus, för-trash talk och allt vad det innebär! Det är ju där en stor del av själva battlet avgörs. Redigerad 24 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag tror jag är bäst här på wc3 RoC. Mina stats är kanske inte så bra eftersom jag inte lirade särskilt seriöst i början och har bara haft ett konto. http://img295.imageshack.us/img295/8407/wc3lk9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag tror jag är bäst här på wc3 RoC. Mina stats är kanske inte så bra eftersom jag inte lirade särskilt seriöst i början och har bara haft ett konto. Hold on. 1. Vem fan spelar RoC. l2buyTFT 2. 454 wins, 450 losses? blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) HEHE! Jag är bäst på att ha det tråkigt på Green Td (The frozen throne ;x) Att köra det 2 pers..Kan inte bli tråkigare . Redigerad 25 juli, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 HEHE! Jag är bäst på att ha det tråkigt på Green Td (The frozen throne ;x) Att köra det 2 pers..Kan inte bli tråkigare . Worst talent ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Worst talent ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Hold on. 1. Vem fan spelar RoC. l2buyTFT 2. 454 wins, 450 losses? blä. Hold on själv du! 1. Jag och ganska många spelar RoC. 2. Skrev jag inte att mina stats var dåliga för att jag inte var seriös i början? Jo det gjorde jag är ganska säker på att du är läskunnig Har aldrig bryt mig om statsen riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jag tror jag är bäst här på wc3 RoC. http://img295.imageshack.us/img295/8407/wc3lk9.th.jpg Jag tror jag är bäst på footman wars här, inte så prestigefullt men jag har spelat det i väldigt många år, ja sen någon börade göra sådana maps från första början tror jag, och det har liksom hängt med. Frozen Throne självklart... Annars har jag inte så mycket att skryta över, men känner inte så stort behov av det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Åker till Visingsö imorrn i ett par dar, och videon är klar men den måste laddas upp i hundra år. Är inte säker på att jag hinner det imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Åker till Visingsö imorrn i ett par dar, och videon är klar men den måste laddas upp i hundra år. Är inte säker på att jag hinner det imorrn Jo! Uploada skiten! Kom igen! Jag vill ha något att bita fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet. Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång. Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. [youtube-old]vbNm_Au-h3s[/youtube-old] (Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom) Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar. Redigerad 26 juli, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Sådär. Weener borde sluta titta när låten är slut, sen börjar jag med annat Nog för att det är snabbt och så, men det är en hel del klantigheter på slutet. Jag hade en halvbra dissramssa skriven men jag hann inte med den. Kanske nästa gång. Kicken borde däremot se åtminstone de sista sekunderna. [youtube-old]vbNm_Au-h3s[/youtube-old] (Processing video stod det när jag skrev detta, den kommer väl upp så småningom) Nu drar jag från datorn innan jag blir lynchad. Bye bye på några dagar. Haha! Fet video och kul slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts