Gasoline Kiss Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Knarkpengar, inte jag som räknar. Men det var du som köpte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Men det var du som köpte? Jag tar avstånd från allt, mhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Jag tar avstånd från allt, mhm. Vilken låt var det som spelades i bakgrunden by the way? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Vilken låt var det som spelades i bakgrunden by the way? Har för mig att vi lyssnade på Rolling Stones hela kvällen så antagligen är det en Rolling Stones-låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Min hund är iallafall tjockare än din. Tjockis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Tjockis. MEN FÖR IHELVETE NU JÄVLAR! NÅGON ANNAN FÅR AVGÖRA VEM SOM ÄR TJOCKAST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Knarkpengar, inte jag som räknar. [youtube-old]lV1X9WIZgEE[/youtube-old] Morsan som säger "nu är maten klar"^^? MEN FÖR IHELVETE NU JÄVLAR! NÅGON ANNAN FÅR AVGÖRA VEM SOM ÄR TJOCKAST! fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 MEN FÖR IHELVETE NU JÄVLAR! NÅGON ANNAN FÅR AVGÖRA VEM SOM ÄR TJOCKAST! Din imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Morsan som säger "nu är maten klar"^^? Det är en väninna som säger "Varför har du en grej i örat?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 MEN FÖR IHELVETE NU JÄVLAR! NÅGON ANNAN FÅR AVGÖRA VEM SOM ÄR TJOCKAST! Ser ut som en ko utan horn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Det är en väninna som säger "Varför har du en grej i örat?" ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Din imo.. Ser ut som en ko utan horn... and therefor, i win. Du är besegrad, kattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 and therefor, i win. Du är besegrad, kattis. Hon är fet för att vara en mops. Min hund skulle äta din till frukost om de hade varit av samma ras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 ofta... Ofta jag svarar "Det är för att han har öroninflammation" på att maten är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Knarkpengar, inte jag som räknar. [youtube-old]lV1X9WIZgEE[/youtube-old] Jag har räknat en bunt på cirka 29k i femhundralappar efter en lång dag vid kassan (Jobbar på Netto). Billig mat är den fattiges knark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 MEN FÖR IHELVETE NU JÄVLAR! NÅGON ANNAN FÅR AVGÖRA VEM SOM ÄR TJOCKAST! Fiffi = fat <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Det trista med den här tråden är att nästan inga kommer att försöka överträffa varandra. Alla bara postar väldigt unika "rekord" som ingen annan ger sig på. Se till att klå Kattis rekord då? Är det nån som vill battla mig på trummor? Ölhävartävling !? Sure, inte för att jag gillar öl men jag kan lätt lägga upp en video med ett ölhäfv för din skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 MEN FÖR IHELVETE NU JÄVLAR! NÅGON ANNAN FÅR AVGÖRA VEM SOM ÄR TJOCKAST! Stackars hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Är det nån som vill battla mig på trummor? Vi vill se Henki vs Weener! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Vi vill se Henki vs Weener! Agreed!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts