Mordos Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Han skrev fel, upp med film/video nu Edit, själv är jag mästare på den helt manliga hobbyn att lägga pärlplattor http://data.fuskbugg.se/skalman01/Heuahe.bmp BroderHund @ Helgon > dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 BroderHund @ Helgon > dig. Ska jag vara helt ärlig så är pärlplattor inget svårt alls. Hitta sprites/gör en egen och följ bara "pixlarna" http://static.pici.se/pictures/AW6tzE.jpg Gjorde inte enligt den bilden utan hittad en egen. Den jag gjorde var ganska simple också, hade bara en gul-färg till hatten. Kan du visa något som BroderHund gjort? Google gav mig inga bra svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 BroderHund @ Helgon > dig.Helgon > dig. HEFF HEFF HEFF Jag är lite bättre än Mordos på att spamma men han kämpar tydligen på. I ärlighetens namn kommer jag inte på något extremt jag har gjort. Kanske att jag tog mig till sista slottet på Super Mario Bros. på cirkus åtta och en halv minut och sedan dog slut på mina liv där, fast det kanske inte var skickligt gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Forumet största samling av schäfer/varg stuff? (samt nått annat furfaggigt) [youtube-old]4YReBuhnKqM[/youtube-old] [youtube-old]ZGLGg6eU6L0[/youtube-old] BEAT THAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Hör allt hur du flämtar till när du tar i pälsen på andra filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Bah, måste ju vara med här i tråden. Och i brist på annat lägger jag upp min stooora samlig egenhändigt byggda modellflygplan. http://pici.se/thumbs/t_VMbVTXyYO.gif http://pici.se/thumbs/t_YYyRzZipB.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) Hör allt hur du flämtar till när du tar i pälsen på andra filmen Haha det var inte därför XD höll typ andan när jag spelade in Redigerad 22 juli, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Det trista med den här tråden är att nästan inga kommer att försöka överträffa varandra. Alla bara postar väldigt unika "rekord" som ingen annan ger sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Det trista med den här tråden är att nästan inga kommer att försöka överträffa varandra. Alla bara postar väldigt unika "rekord" som ingen annan ger sig på. Ölhävartävling !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Jag kommer nu bli den första som försöker överträffa någon annan Jag utmanar Hew, som för övrigt är min gode vän, på pennsnurret. Vi gick i samma klass och brukade roa oss själva under lektionerna med detta. Speciellt kul var det när han misslyckades Ni andra får avgöra vem som är mästaren och vem som är lärlingen [youtube-old]cKBf8L7sNMY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Jag kommer nu bli den första som försöker överträffa någon annan Jag utmanar Hew, som för övrigt är min gode vän, på pennsnurret. Vi gick i samma klass och brukade roa oss själva under lektionerna med detta. Speciellt kul var det när han misslyckades Ni andra får avgöra vem som är mästaren och vem som är lärlingen [youtube-old]cKBf8L7sNMY[/youtube-old] COB mannen är mästaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Jo, det där ser ju klart mycket bättre ut än det jag gjorde, även om det faktiskt är precis samma tricks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Min hund är iallafall tjockare än din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 (redigerad) Tvivlar på att någon kan slå min kaktussamling . Redigerad 1 juni, 2022 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Min hund är iallafall tjockare än din. Säkert, bild kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Säkert, bild kommer snart. KOM AN BARA!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Hahaha! Första handvolten såg grymt rolig ut. Skulle aldrig sätta något utav dom, har sämst kordinationsförmåga. Dock sätter jag bakåtvolt i vattnet från ingen höjd alls (eller brygghöjd) 9 gånger av 10. Videokameran har mor min för tillfället, men när jag väl får chansen så kanske någon film lär dyka upp. Det var en film som 2-3 år sedan var t.o.m ute på hamsterpaj där jag helt sjukt sprang över flera bilar på en LIDL-parkering framför människor som gick från och till Du kan ju alltid bidra med några hoppa-över-eld-filmer. Hör allt hur du flämtar till när du tar i pälsen på andra filmen HAHAHA! Är inte "pälsen" en sån där furrysvans btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Är inte "pälsen" en sån där furrysvans btw? Yopp! =) Fästes i skärpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Forumet största samling av schäfer/varg stuff? (samt nått annat furfaggigt) BEAT THAT! Det... där... är... SJUKT MYCKET HUNDAR Fasiken, Skulle vilja ha den där valpen med benet i munnen, söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Knarkpengar, inte jag som räknar. [youtube-old]lV1X9WIZgEE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts