Logiken Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Tobias i programmet "I en annan del av Köping" är min fars a-kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 (redigerad) Vem är Tobias? Han heter väl ändå Torbjörn? Det var vad hans föräldrar kallade honom i programmet i alla fall. Edit: Min kusin är snubben som säger "Modoröv" åt Foppa i ett gammalt klipp på Youtube. Det är roligt eftersom att alla tror att det är nytt trots att det är solklart att klippet är jättegammalt, snubben är över arton år gammal nu men klippet får fortfarande kommentarer om att "ungjäveln måste lära sig lite vett". Alltid lika kul att citera honom med "gör du det?" i hans närhet. <Hint> Klippet: http://www.youtube.com/watch?v=6RAVCkMVRWo <Hint> Redigerad 9 juli, 2010 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Appropå släktskap, så är jag släkt med Gustav Eriksson (Vasa)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Jag har gått upp till Örnnästet med 20 kg på ryggen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Min video visas i början av den hör klippet! http://edition.cnn.com/video/#/video/offbe...eyboard.cat.cnn (00:11) Vilket e ditt klipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Vilket e ditt klipp? Det i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Vilket e ditt klipp? Det vid 00:11. (Doin/Going live!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 (redigerad) Har Markus Näslund's autograf på en keps här hemma! btw har Ragges autograf också på någon keps här hemma, från när han lira i San Jose Redigerad 10 juli, 2010 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Har Markus Näslund's autograf på en keps här hemma! btw har Ragges autograf också på någon keps här hemma, från när han lira i San Jose Woow, autografer, can I touch you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Woow, autografer, can I touch you? Nej aldrig ditt äckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Vice. Du glömmer väl inte denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts