Kebab Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Min farmor är med i en kör/är körledare för en kör (tror jag) som spelar, någon typ utav musik. Whatever. Denna kör är (eller var) en utav Leif "Loket" Olssons favoritband. https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Jag tycker ändå det är ganska imponerande att jag fick ihop 72,50 i växel(bara mynt) på några timmar under Finlandskryssningen. Någon som kan slå det? (GiZmos kioskverksamhet räknar inte. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Jag tycker ändå det är ganska imponerande att jag fick ihop 72,50 i växel(bara mynt) på några timmar under Finlandskryssningen. Någon som kan slå det? (GiZmos kioskverksamhet räknar inte. ) Hahaha, hur...? Jag Sveriges coolaste rymd-gubbe-samling, jag känner Tony Cronstam. (Lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Kom igen, bättre kan du Hey, i was just saying! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Oh, kom på en grej! Ett forum jag har skapat visades (scrollade listan över trådar) i ca 5 sec i ett populärt tvprogram på 3'an :3 Vad det är för nån är hemligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Oh, kom på en grej! Ett forum jag har skapat visades (scrollade listan över trådar) i ca 5 sec i ett populärt tvprogram på 3'an :3 Vad det är för nån är hemligt Något om beastiality eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Oh, kom på en grej! Ett forum jag har skapat visades (scrollade listan över trådar) i ca 5 sec i ett populärt tvprogram på 3'an :3 Vad det är för nån är hemligt Efterlyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Något om beastiality eller? Njeae nästan Efterlyst? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Njeae nästan Någonting i det hållet då fast inriktat lite mer på faktisk kärlek till hundar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Host host, har då The sims(första såklart) i orginalförpackning inklusive alla manualer etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Host host, har då The sims(första såklart) i orginalförpackning inklusive alla manualer etc. Coolt. Host host, har då Zelda (första såklart) i orginalförpackning, !inplastat!!! inklusive alla manualer etc. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Host host, har då The sims(första såklart) i orginalförpackning inklusive alla manualer etc. Har alla sims i orginal från första 2000 till det sista, plus the sims 2 spelen men dom är ju så pass lätt att få tag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Hosthost, har Lunarhits i CD-hyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) Sitter på ett exemplar av Sparbanken Syds Markooli EJay Demo. Jag tycker ändå det är ganska imponerande att jag fick ihop 72,50 i växel(bara mynt) på några timmar under Finlandskryssningen. Någon som kan slå det? (GiZmos kioskverksamhet räknar inte. ) Spelade i en trombonkvartett i julas, 1200 (då endast mynten räknade, 1500 inklusive sedlar) drog vi ihop på två timmars verksamhet. Redigerad 21 maj, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 Grannen över gatan är kusin med Daniel Westling. Min granne är Mattias Jonsons pappa!!!!! Jag är avlägsen släkting till Ralf Edström!!!!! (enligt pappa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 (redigerad) Jag är en avlägsen släkting till Kennedy familjen! Redigerad 8 juli, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 (redigerad) enligt mormors släktträd så har jag piratblod i ådrorna Redigerad 20 juni, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 enligt mormors släktträd så har jag piratblod i ådrorna Somalier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Somalier? nä, hade för mig att det var nån britt... orkar liks inte kolla upp det nästa gång jag åker dit. det är skrivet på ett sånt där sätt som bara gamlingar förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 (redigerad) Sorry om tråden är för gammal att skriva i... Men jag är iaf släkt med mannen som kom på Pommac Redigerad 8 juli, 2010 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Oh, kom på en grej! Ett forum jag har skapat visades (scrollade listan över trådar) i ca 5 sec i ett populärt tvprogram på 3'an :3 Vad det är för nån är hemligt Min video visas i början av den hör klippet! http://edition.cnn.com/video/#/video/offbe...eyboard.cat.cnn (00:11) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts