Mathias Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag och en kompis köpte sådana 50 öres tuggummin (Jenka typ) för 100 spänn en gång på lågstadiet. Shit vad coola vi var som hade 100 sådana var, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag och en kompis köpte sådana 50 öres tuggummin (Jenka typ) för 100 spänn en gång på lågstadiet. Shit vad coola vi var som hade 100 sådana var, haha. Faen så jag saknar 50 äres tuggummina. =( När var det de försvann, det var inte så många år sen väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Faen så jag saknar 50 äres tuggummina. =( När var det de försvann, det var inte så många år sen väl? Försvann? Finns de inte kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Försvann? Finns de inte kvar? De finns kvar så vitt jag vet. Bugg, Jenka och alla de andra klassikerna brukar finnas i småkiosker och godisbutiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 De finns kvar så vitt jag vet. Bugg, Jenka och alla de andra klassikerna brukar finnas i småkiosker och godisbutiker. Här har vi dem, men de kostar en hel krona stycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Plus att de är så vansinnigt mycket mindre nu än de var på den gamla goda tiden. Nåväl, tillbaka till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Bilder kommer på begärnan! Namn och allt! Som ni ser tar det inte alls så mycket plats som man kan tro. Uppradat för räkning. Varje stor hög innehåller 500kr http://pici.se/thumbs/t_bcxJpQaTh.gif Uppifrån Verkar alltså som att jag har den största samligen. Vet inte om jag ska lämna inte det eller spara vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Plus att de är så vansinnigt mycket mindre nu än de var på den gamla goda tiden. Nåväl, tillbaka till tråden. Nej, det är bara du som har växt. edit -- Jag har också en myntsamling, slå den ni. http://pici.se/thumbs/t_CSjAppYiL.gif Redigerad 30 mars, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Nej, det är bara du som har växt. edit -- Jag har också en myntsamling, slå den ni. http://pici.se/thumbs/t_CSjAppYiL.gif K-k-k-korvkiosken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Har i alla fall 1047 st enkronor . En liten tiasamling också, dock inte så stor. Någon som slår mig? Min tävlingsnerv ryckte till när jag läste det där, så jag tog mig i kragen och räknade min myntsamling jag hamstrat i en plåtask i några år. Fyllde rör efter rör efter rör, och den såg ut att aldrig ta slut, men... sen tog den slut. Hrum, ganska precis tio rör á 50kr styck blev det, totalt 497 kronor. En god andraplats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 K-k-k-korvkiosken? Haha! Bland annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Nej, det är bara du som har växt. edit -- Jag har också en myntsamling, slå den ni. http://pici.se/thumbs/t_CSjAppYiL.gif Där slår du nog mig! Har även en liten samling olika mynt, mest svenska då. Kan lägga upp bild snart då. Kan nämnas att jag har ett mynt från 1800-talet ...1899! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 ÄRUUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) Beat this: Jag är den första i sverige som kom på anledningen till att det finns glas i kycklingen! Orrefors har slagit sig ihop med Kronfågel, för att konkurrera ut Kinderägg!!! Hitta alla bitarna, och du kan bygga dig en vas! Dam vad jag är smart! Slå det... Redigerad 8 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Beat this: Jag är den första i sverige som kom på anledningen till att det finns glas i kycklingen! Orrefors har slagit sig ihop med Kronfågel, för att konkurrera ut Kinderägg!!! Hitta alla bitarna, och du kan bygga dig en vas! Dam vad jag är smart! Slå det... Haha, intressant teori for sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Haha, intressant teori for sure Haha tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Beat this: Jag är den första i sverige som kom på anledningen till att det finns glas i kycklingen! Orrefors har slagit sig ihop med Kronfågel, för att konkurrera ut Kinderägg!!! Hitta alla bitarna, och du kan bygga dig en vas! Dam vad jag är smart! Slå det... Synd bara att glasbitarna i kyckling är skitsnack ^^ Det var bara rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Pja.. Jag har gått till riksfinal i Musik Direkt med mitt band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Pja.. Jag har gått till riksfinal i Musik Direkt med mitt band Och det förtjänar du ett grattis för! Fanns det något klipp man kunde se på framträdandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 (redigerad) Och det förtjänar du ett grattis för! Fanns det något klipp man kunde se på framträdandet? Tack! Vi har inget klipp, men vi har slängt upp en Mp3a på våran myspace. Länkade till den i Egen musik-tråden, lyssna gärna Redigerad 26 april, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts