kicken Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Jag har så totalt värdelös kondition alltså.. Men tack för omtanken. Edit: Kom precis på att vi gjorde det där på naturkunskapen! Jag minns inte vad jag fick, men siffran "5.8" kom upp direkt i huvudet. :hmm: Det kan mycket väl vara sant. Då kan jag vara klad hest då jag slog dig med 0.5 (vad-det-är-för-enhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Det kan mycket väl vara sant. Då kan jag vara klad hest då jag slog dig med 0.5 (vad-det-är-för-enhet) Är de inte liter? :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Är de inte liter? :hmm: Kan mycket väl vara sant. Vad dum jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Och Henkibojj ser ju dessutom rätt vältrånad ut, om man dömer av filmerna i förstaposten. Muskler har jag gott om, men det är just bara muskler och ben på introvideosarna. Sen dess har jag hft som mål att gå upp ca sju kilo och lyckats med fyra och ett halvt. Man kan inte få snygg kropp utan att väga tillräckligt, och där har jag haft att ta igen under väldigt lång tid. Precis innan jullovet var jag IMO förbannat snyggt tränad men sen dess har jag inte rört mig ett dugg. Vet att det kommer bli bättre till skolstarten så jag lägger väl upp en bild Enda problemet är att det kommer se jävligt bögigt ut Min spänst är dock jäkligt nice och har varit i många år. Jag tror det beror på att jag cyklar i ur och skur, just därför fick jag ju 9/9 på konditionstestet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 När vi mätte vitalkapacitet hade jag 6.3. En väldigt hög siffra. Beat that allihopa (förutom mr_tobbe och kebab som kanske kommer i närheten). Hur testar man det? Jag skulle absolut kunna tänka mig att "utmana dig" om jag bara hade en aning om hur man gör. Måste man ha nån häftig teknisk pryl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Nu har jag varit i replokalen och när brorsan smet ut i åtta minuter för att hämta resten av gänget passade jag på att clipsa upp mobilen i ett eluttag bredvid. Allt är improviserat och med den tidsbrist jag hade kunde jag inte göra mycket annat än att köra på. Skrälligt ljud blir det ju förstås, men vad begär ni? DRUMBATTLESVAR TILL WEENER Improvisationer med pukor, dubbelstamp, cymbaler och lite hihat/ride-tricks. I början och lite återkommande kommer Painkiller-introt, men det hörs inte. Har inte övat på det dessutom. Jag diggar 01:48-01:55 och 02:30-02:36 och 2:45 Dubbelcymbaler är alltid coolt, jag önskar de köpte en china. Vid 04:50 börjar jag på ...And Justice For All-kompet (Youtube: 1:15), det är coolt och ser rätt häftigt ut Leper Messiah, om ni hör det. (-> Originalet <-) Jag hann bara köra halva låten innan de kom, och då var det bäst att gömma kameran illa kvickt. Vid tillfälle, om det ges, ska jag ta med min kamera och hoppas på bättre vinklar, kvalitet och ljud. Och btw, om ni vet hur man roterar filmerna så säg till. Redigerad 20 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Trevligt trevligt! Synd bara att ljudkvallen sög så jag knappt hörde något Men onekligen trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Hur testar man det? Jag skulle absolut kunna tänka mig att "utmana dig" om jag bara hade en aning om hur man gör. Måste man ha nån häftig teknisk pryl? Förlåt för sent svar, men man måste ha någon sorts teknisk pryl ja. Jag vet inte vad den kallas, men det vi hade var antingen en stor konstig tub som hade vatten i sig. Den skulle tydligen visa väldigt precist, men sedan hade vi även en mindre sak som liknade en kompass till sin form. Där blåste man in så mycket luft man hade i lungorna och så fick man se var visaren stannade. Dåligt förklarat, jag vet, men ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 http://img155.imageshack.us/img155/7029/rj3id8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 http://img155.imageshack.us/img155/7029/rj3id8.th.jpg Passar bättre i Highscore-tråden, och för helvete lär dig beskära en bild, JÄVLA FÖRBANNADE SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Jag gör en okej Song of Storms på piano! [youtube-old]FQWgvGKOgdY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 (redigerad) Jag gör en okej Song of Storms på piano! Haha, fräckt! Lär mig Zelda´s lullaby på gitarr nu. Kanske slänger upp en film senare : > Redigerad 24 januari, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 [youtube-old]PUF9JTjeH8E[/youtube-old] Om någon skulle kunna slå det här så skulle jag enkelt kunna få bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag gör en okej Song of Storms på piano! [youtube-old]FQWgvGKOgdY[/youtube-old] Najjs. Piano skulle jag vilja lära mig. Det är låter fint. Soft att spela klassiska låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag gör en okej Song of Storms på piano! Imponerande! Som följd av att jag och några goda vänner håller på att spela igenom Ocarina of Time igen, har jag också börjat lära mig några Ocarina-låtar. Fantastisk musik, tidernas bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Nu har jag varit i replokalen och när brorsan smet ut i åtta minuter för att hämta resten av gänget passade jag på att clipsa upp mobilen i ett eluttag bredvid. Allt är improviserat och med den tidsbrist jag hade kunde jag inte göra mycket annat än att köra på. Skrälligt ljud blir det ju förstås, men vad begär ni? DRUMBATTLESVAR TILL WEENER Improvisationer med pukor, dubbelstamp, cymbaler och lite hihat/ride-tricks. I början och lite återkommande kommer Painkiller-introt, men det hörs inte. Har inte övat på det dessutom. Jag diggar 01:48-01:55 och 02:30-02:36 och 2:45 Dubbelcymbaler är alltid coolt, jag önskar de köpte en china. Vid 04:50 börjar jag på ...And Justice For All-kompet (Youtube: 1:15), det är coolt och ser rätt häftigt ut Leper Messiah, om ni hör det. (-> Originalet <-) Jag hann bara köra halva låten innan de kom, och då var det bäst att gömma kameran illa kvickt. Vid tillfälle, om det ges, ska jag ta med min kamera och hoppas på bättre vinklar, kvalitet och ljud. Och btw, om ni vet hur man roterar filmerna så säg till. Hehe väldigt nice! Ska själv bara lära mig 1 del av den låten sedan så kan jag den på gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Jag är väldigt förvånad att ingen skrutit om bänkpress. Redigerad 2 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Jag är väldigt förvånad att ingen skrutit om bänkpress. Är det verkligen något att skryta om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Är det verkligen något att skryta om? Klart det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Jag gör en okej Song of Storms på piano! [youtube-old]FQWgvGKOgdY[/youtube-old] Skickligt! Men läskigt. Du ser inte alls ut som jag trodde att du skulle göra från sidan. Av att döma från hur du ser ut framifrån på alla bilder du postat, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts