FerkurZ Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Urban Elements. För övrigt tror jag en deoderant räcker ett halvår för mig. edit: Ibland är du bara läskig! Nåt åt det hållet är det för mig med, om inte ännu längre. Det är jag inte sugen på å slå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Det är jag inte sugen på å slå... Man behöver inte duscha varje dag, och man behöver inte rulla 5 ml deo varje gång man duschat. Ändå kan man lyckas klara sig på en deo per [tidsenhet] utan att vara ofräsch. Kebabs konsumtion är onormal IMO, även om jag är ett halvt extremfall åt andra hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Haha, att deoderantanvändning är så intressant ändå. Jag duschar varje dag, och tar deo efter varje, och vid närmare eftertanke har jag använt andra deos än mina Nivea, men jag tror i alla fall de räcker 4-5 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Köp absolut torr på apoteket. Fungerar klockrent! Köpte nått sånt, blev pulveraktigt i armhålan, right? Anyway, det smälte så fort jag började svettas, så jag hade vitt kladd under armarna. Vet inte vad jag ska göra, typ operera bort armhålorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Köpte nått sånt, blev pulveraktigt i armhålan, right? Anyway, det smälte så fort jag började svettas, så jag hade vitt kladd under armarna. Vet inte vad jag ska göra, typ operera bort armhålorna. I första avsnittet av Erik & Mackan - Hela och rena så testade de ju just det där med svettningar och vad man kan göra. Då fick Mackan någonting insprutat under huden i armhålorna vilket resulterade i att han inte svettades alls där ur. Inte tillräckligt för att det skulle synas genom en T-shirt i alla fall. Vilket det gjorde innan insprutningen. Där har du kanske något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vet inte vad jag ska göra, typ operera bort armhålorna. Operera bort några svettkörtlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Köpte nått sånt, blev pulveraktigt i armhålan, right? Anyway, det smälte så fort jag började svettas, så jag hade vitt kladd under armarna. Vet inte vad jag ska göra, typ operera bort armhålorna. Injicera botox i armhålorna. Det är dyrt, men du kommer med 90-95% bli av med svettningarna. Operation av körtlar ligger i samma prisklass och vad jag hört har det inte samma effekt som botox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Hälsningar från Kebab: "9 utav -FUCKING- 9 på mönstringens intelligenstest... BITCHES!! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Hälsningar från Kebab: "9 utav -FUCKING- 9 på mönstringens intelligenstest... BITCHES!! " Bah, så länge han inte klår min nia på konditionen skiter jag fullständigt i honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Hälsningar från Kebab: "9 utav -FUCKING- 9 på mönstringens intelligenstest... BITCHES!! (w00t) " :D Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Mer om det i lumpen-tråden. Bah, så länge han inte klår min nia på konditionen skiter jag fullständigt i honom 4/9 på kondition Fast 8/9 på styrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Fast 8/9 på styrka. You win there. Jag fick knappt godkänt. Fast det var då det, nu är jag starka ponken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 You win there. Jag fick knappt godkänt. Fast det var då det, nu är jag starka ponken Dunderhonung eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Dunderhonung eller? Ona... Äh, uh, kroppen växer helt enkelt. Mönstringen var för tre år sen, ju. Sen har jag börjat så smått med att träna hemma till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) Mina kära forumiter, presenterar här för er: "Are you dead yet?" [youtube-old]LDKEUfe-_o4[/youtube-old] Edit: Kvallen suger svettig dase dock Redigerad 16 oktober, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Om ni klarar av att slå mina rekord i Gravity Defied på mobilen så är ni EXTREMA... Till exempel har jag bäst tid på 100% 07:94 sekunder (325cc)... Jag har klarat ut alla banor förutom Pillar och Trenches med 100cc... Varvat spelet under 20 minuter... Om ni så vill ha så ska jag försöka skaffa en video på 100% om ni inte tror mig... kommer inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Om ni klarar av att slå mina rekord i Gravity Defied på mobilen så är ni EXTREMA... Till exempel har jag bäst tid på 100% 07:94 sekunder (325cc)... Jag har klarat ut alla banor förutom Pillar och Trenches med 100cc... Varvat spelet under 20 minuter... Om ni så vill ha så ska jag försöka skaffa en video på 100% om ni inte tror mig... kommer inom kort Använder du startbuggen på 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Använder du startbuggen på 100%? How did you know Ja det gjorde jag... Men jaja då vet jag att det inte var jag som var den förste som hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 How did you know Ja det gjorde jag... Men jaja då vet jag att det inte var jag som var den förste som hittade den Du ser, jag har nött Gravity sedan lite mer än två år tillbaka. Men tider och skit går egentligen inte att jämföra då crossen beter sig olika från mobil till mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Du ser, jag har nött Gravity sedan lite mer än två år tillbaka. Men tider och skit går egentligen inte att jämföra då crossen beter sig olika från mobil till mobil. Crossen beter sig inte annorlunda från mobil till mobil... Så många kompisar jag har klarat ut spelet åt så har jag inte kännt den minsta lilla skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Highscores ska ju in i highscore-tråden Vad det nu är för roligt med den, det är ju bara siffror (in my humble opinion). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts