Umberto Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) *Spelutmaningar flyttade till rätt tråd, dvs Highscoretråden.* /U Redigerad 20 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Du tycker den deon fungerar bra förstår jag Oh, ja. Nice, ser fram emot om några år när din kropp helt kommer sluta producera svett och hormoner. Du kommer lukta elektronikrengörare. Tss, det här har jag samlat sedan i nian någon gång. Hur lång tid har det tagit att samla ihop den? Se ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 12.1 på beep testet. 12.9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 12.9 13.4 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 18.2 HEHEHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Oh, ja. Tss, det här har jag samlat sedan i nian någon gång. Se ovan. Sådär mycket deoderant på tre år? Hur mycket tar du? Eller tar jag sjukt lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Sådär mycket deoderant på tre år? Hur mycket tar du? Eller tar jag sjukt lite? Det beror ju på vilka ställen man tar deo på... Jag menar, han kanske smetar in hela kroppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Sådär mycket deoderant på tre år? Hur mycket tar du? Eller tar jag sjukt lite? Kebab behöver mer deo än medelsvensson eftersom han har så stora muskler att smeta in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Kebab behöver mer deo än medelsvensson eftersom han har så stora muskler att smeta in. Heh, jag tar ganska mycket faktiskt. Tror en deo räcker två månader ungefär, det är väl ganska normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Tss, det här har jag samlat sedan i nian någon gång. Vaaaa .. ? Bara 20 flaskor på två år? Shiiiiit.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Kebab jag måste fråga. Det står "dry" på dina deosar, hjälper dom dig mot svett? För jävlar vad jag lökar i skolan. Har svinstora lökringar varje dag, asjobbigt. Dock luktar det inget. Men det ser ju förjävligt ut att gå runt med två stora blöta fläckar under armarna varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Kebab jag måste fråga. Det står "dry" på dina deosar, hjälper dom dig mot svett? För jävlar vad jag lökar i skolan. Har svinstora lökringar varje dag, asjobbigt. Dock luktar det inget. Men det ser ju förjävligt ut att gå runt med två stora blöta fläckar under armarna varje dag. Köp absolut torr på apoteket. Fungerar klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vaaaa .. ? Bara 20 flaskor på två år? Shiiiiit.. ! Är det mycket alltså? Jag har ingen aning. Kebab jag måste fråga. Det står "dry" på dina deosar, hjälper dom dig mot svett? För jävlar vad jag lökar i skolan. Har svinstora lökringar varje dag, asjobbigt. Dock luktar det inget. Men det ser ju förjävligt ut att gå runt med två stora blöta fläckar under armarna varje dag. Tyvärr kan jag inte svara på det eftersom jag har turen att inte svettas under armarna(!). Svettas desto mer på andra ställen, dock. I alla fall, KalleR har ett hett tips som jag tycker du ska testa. Jag vet att Absolut torr funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Slå min deo-samling! (Som jag för övrigt ska slänga idag) Åh, daxwax! Äckligaste, billigaste, mest värdelösa, illaluktande skiten du kan hitta och, förlåt, men det är fan lite "invandrar"-stämpel på det också. Sem att det är helt otroligt dåligt för håret är väl en annan sak.. Redigerad 21 september, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Haha, jag är rätt van vid att höra det där vid det här laget. Men jag står fortfarande fast vid att det är helt okej så länge man inte överdoserar eller tar i det i blött hår. Och det må låta som att jag säger det här för att rentvå mig, men det är faktiskt så att den översta burken i stapeln tog slut nu i veckan och jag hade tänkt köpa något vettigare fabrikat den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Haha, jag är rätt van vid att höra det där vid det här laget. Men jag står fortfarande fast vid att det är helt okej så länge man inte överdoserar eller tar i det i blött hår. Och det må låta som att jag säger det här för att rentvå mig, men det är faktiskt så att den översta burken i stapeln tog slut nu i veckan och jag hade tänkt köpa något vettigare fabrikat den här gången. Fudge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Fudge! Yes! Jag kör också på fudge och har gjort det sedan två år tillbaka snart. Aningen dyrare vax, men ack så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Tack för tipset, men nu tycker jag det är dags att gå ontopic igen. Är det ingen som har en riktigt onödig samling och vill battla? Edit: Nu känns det lite dumt, va, Tweak? Redigerad 21 september, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Urban Elements. För övrigt tror jag en deoderant räcker ett halvår för mig. edit: Ibland är du bara läskig! Redigerad 21 september, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 För övrigt tror jag en deoderant räcker ett halvår för mig. Nåt åt det hållet är det för mig med, om inte ännu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts