Lajnux Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) Uppföljaren av The Incredible Machine är här! Ett spel för er som gillar känslan av att ha klurat ut hur ett experiment ska utföras. En rad med experiment behöver få sina lösningar och det är Ni som ska klura ut lösningen. Demo finns här för er som vill prova på. För fler banor kan ni kontakta mig via PM. Bilder Gameplay Video Redigerad 21 juli, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Whoho.. Som The Incredible Machine! Riktigt nice spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Skaffade spelet tidigare idag, men datorn verkar inte palla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Någon som har byggt egna experiment? Isf får ni gärna lägga upp dom här så man kan ta del av varandras. Själv sitter jag och bygger på en just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Det var på tyska oturligt nog så jag fick spendera 15 minuter åt att försöka lära mig något och sen ytterligare 2 för att stänga av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Jag skaffade spelet igår. Rätt kul faktiskt. Men jag har inte hunnit spela så mycket än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Påminner mig om Armadillo Run. [youtube-old]uH4SS2oG_uc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts