VickeX Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Vad kan vara fel när man får detta felmedelande? Det har hänt på en del torrents jag laddat ner på senaste tiden. Både warez och icke-warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Vad kan vara fel när man får detta felmedelande? Det har hänt på en del torrents jag laddat ner på senaste tiden. Både warez och icke-warez. Låter som att torrentprogrammet inte har tillåtelse att skapa filen eller att din hdd är FAT32 och filen är över 4 gig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Enligt egenskaperna på hårddisken så är den formaterad i ntfs fast filen i fråga ligger på nästan sju gigabyte. Laddade ner en annan fil igår som även den var 6gb+ och det var inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Jag får så ibland när min externa hdd är urkopplad och jag filer som uppladdas/tankas hem. Kan det beror på nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Jag får så ibland när min externa hdd är urkopplad och jag filer som uppladdas/tankas hem. Kan det beror på nått sånt? Nej det tror jag inte. Jag sitter på en laptop så det borde inte vara några problem. Helt ny är den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Det kan vara så simpelt att inte torrenten fungerar, Om det fungerar med andra torrent filer så kanske det bara var den som strular, har själv varit med om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Det kan vara så simpelt att inte torrenten fungerar, Om det fungerar med andra torrent filer så kanske det bara var den som strular, har själv varit med om det! Jo det är klart. Har varit med om det förr, fast med andra felmedelanden. Men jag tänkte mest eftersom att dom flesta kommenterat att torrenten funkar fint att ladda ner och använda/köra/se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts