Warmedal Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 hej, jag laddade ner en fil till mirc och när jag högerklicka på filen så sa mitt virus pogram att det var en irc trojan, så min fråga är: är dom virusen farliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Om en trojan ligger i din dator så har en annan person total kontroll över din dator.. Så jag råder dig att formatera om datorn om du inte vill leta efter den i "Windows" foldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) Om en trojan ligger i din dator så har en annan person total kontroll över din dator.. Så jag råder dig att formatera om datorn om du inte vill leta efter den i "Windows" foldern. det betyder att den inte är så bra att ha på datorn..... EDIT: scannade windows filerna och hittade 4st ( !!! ) irc trojaner.. så nu ska dom vara raderade Redigerad 6 mars, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 4 st?! lol, du scannar inte din dator ofta va? Men kom till IRC #GTAsajten nu Om du vill vara på den SÄKRA sidan så ska du formatera om, för det finns trojans som antivirus program inte upptäcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 4 st?! lol, du scannar inte din dator ofta va? Men kom till IRC #GTAsajten nu Om du vill vara på den SÄKRA sidan så ska du formatera om, för det finns trojans som antivirus program inte upptäcker. hehe, det var aslänge sen jag scannade datorn, men det vara samma fil men som låg i olika mappar.. kommer snart in i #gtasajten, avlutade mirc för att vara på säkra sidan att inte mirc hade nåt med det att göra format?! fan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 hej, jag laddade ner en fil till mirc och när jag högerklicka på filen så sa mitt virus pogram att det var en irc trojan, så min fråga är: är dom virusen farliga? du kan ju kolla på internet hut farlig viruset är som skada tex low störande medium osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts