Jump to content

Utrota mänskligheten!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Yahay-hay-hay!

Fick Madagaskar som startplats för viruset.

tj8fsgcoevre.png

Gjorde du som kattis?

Det enda du gjorde var att välja luft, vatten, insekter och djur. Sen vänta?

När jag gör det så upptäcks smittan av andra länder i slutet och de stänger gränserna.

Kan det ha med att göra att jag har på högsta speed?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde du som kattis?

Det enda du gjorde var att välja luft, vatten, insekter och djur. Sen vänta?

När jag gör det så upptäcks smittan av andra länder i slutet och de stänger gränserna.

Kan det ha med att göra att jag har på högsta speed?

Det jag gjorde var att välja parasit (den har lägre visibility) och sen sålde jag dess symptom på en gång så att den blev ännu svårare att upptäcka. Sen drog jag upp alla resistance-grejerna till level 1 (lvl 2 på några om sjukdomen hade svårt att sprida sig i ursprungslandet) och sen väntade jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vackra stavfel jag hade i min post. =)

Jag valde parasit, hade grönland som startplats, och sålde alla tecken på smittan.

Och satsade bara på resistance grejjerna och spridningen.

Insekter skall man undvika, om man väljer det så börjar folkgrupper samla in insekter

för att motbygga spridningen.

Sen valde jag börja "level 1" dödliga sakerna, sen när alla var smittade så började

dödsfallen öka drastiskt. Och det var bara madagaskar som överlevde, jävla skit :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kör ni på för smittor?

har lyckats döda befolkningen nu ett par gånger, kör på standard för att få alla traits och sånt, försöker bara slå mina egna rekord.

Verkar som att man kan få 8(?) traits, jag lyckades få 5 när jag lyckades överlista antiviruset och blir immun så dom inte kunde göra ett nytt.

Vill dock veta vad ni kör på för att få igång "explosionen" när alla länder väl är smittade. Man behöver ju fixa det så dödligt som möjligt så snabbt som möjligt efteråt.

Protip: Skaffa Moist 2 och vattenöverföring för att kunna sprida smittan via dricksvatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades ha ihjäl hela världen förutom Argentina och Kanada. Finns det inget sätt att knipa de jävlarna om de stänger alla gränser? :doh:

Min taktik var förövrigt som de flesta andras, spred ut min ofarliga parasit och uppgraderade stadigt drug resistance. Sparade poäng, och när den fanns nästan överallt så smällde jag på med alla möjliga symptom. Inga hann hitta ett botemedel innan de dog. Brutalt värre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor