Vice. Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) Får heller inte 100% Hur har ni symptomen i början? Sänker ni dem och för över det via luft och vatten och djur, innan ni sedan höjer farligheten på sjukdomen? Redigerad 22 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Får heller inte 100% Hur har ni symptomen i början? Sänker ni dem och för över det via luft och vatten och djur, innan ni sedan höjer farligheten på sjukdomen? Jag väljer luft, vatten, djur och insekter, sen så väntar jag bara tills alla länder är smittade, då ökar jag dödligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Yahay-hay-hay! Fick Madagaskar som startplats för viruset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Yahay-hay-hay! Fick Madagaskar som startplats för viruset. Gjorde du som kattis? Det enda du gjorde var att välja luft, vatten, insekter och djur. Sen vänta? När jag gör det så upptäcks smittan av andra länder i slutet och de stänger gränserna. Kan det ha med att göra att jag har på högsta speed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Gjorde du som kattis? Det enda du gjorde var att välja luft, vatten, insekter och djur. Sen vänta? När jag gör det så upptäcks smittan av andra länder i slutet och de stänger gränserna. Kan det ha med att göra att jag har på högsta speed? Det jag gjorde var att välja parasit (den har lägre visibility) och sen sålde jag dess symptom på en gång så att den blev ännu svårare att upptäcka. Sen drog jag upp alla resistance-grejerna till level 1 (lvl 2 på några om sjukdomen hade svårt att sprida sig i ursprungslandet) och sen väntade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Haha, vackra stavfel jag hade i min post. =) Jag valde parasit, hade grönland som startplats, och sålde alla tecken på smittan. Och satsade bara på resistance grejjerna och spridningen. Insekter skall man undvika, om man väljer det så börjar folkgrupper samla in insekter för att motbygga spridningen. Sen valde jag börja "level 1" dödliga sakerna, sen när alla var smittade så började dödsfallen öka drastiskt. Och det var bara madagaskar som överlevde, jävla skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 (redigerad) Just nu är Grönland, Indien, Cuba, Sydamerika infekterade tror jag, ska se hur det utvecklar sig. Fick Grönland som startplats. Gav världen AIDS. Redigerad 23 juli, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Vad kör ni på för smittor? har lyckats döda befolkningen nu ett par gånger, kör på standard för att få alla traits och sånt, försöker bara slå mina egna rekord. Verkar som att man kan få 8(?) traits, jag lyckades få 5 när jag lyckades överlista antiviruset och blir immun så dom inte kunde göra ett nytt. Vill dock veta vad ni kör på för att få igång "explosionen" när alla länder väl är smittade. Man behöver ju fixa det så dödligt som möjligt så snabbt som möjligt efteråt. Protip: Skaffa Moist 2 och vattenöverföring för att kunna sprida smittan via dricksvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Lyckades ha ihjäl hela världen förutom Argentina och Kanada. Finns det inget sätt att knipa de jävlarna om de stänger alla gränser? Min taktik var förövrigt som de flesta andras, spred ut min ofarliga parasit och uppgraderade stadigt drug resistance. Sparade poäng, och när den fanns nästan överallt så smällde jag på med alla möjliga symptom. Inga hann hitta ett botemedel innan de dog. Brutalt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Har inte riktigt fattat hur man får mest poäng. Man får poäng för snabbhet, men även för traits, vilket tar mycket lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Förbanna Madagaskar *Hytt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts