Vice. Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 [youtube-old]Oro28yg7W74[/youtube-old] [youtube-old]M-w-gLVfi30[/youtube-old] Spel: http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html Muuuhahahahhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Svårt. Lyckas bara döda typ 98% hela tiden... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Förstod mig aldrig på ettan, får väl ta och köra tvåan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Ettan var ganska enkel.. inte lyckats klura ut denna än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Lyckades utrota 100% av jorden befolkning (Känns lite fel att vara glad över det ), körde dock på lättaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Av någon anledning lyckas jag nästan aldrig infektera Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Kan man förhindra utvecklingen av vaccinet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Kan man förhindra utvecklingen av vaccinet? Du kan göra så att den kanske inte blir effektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Du kan göra så att den kanske inte blir effektiv. Med "Drug Restistance" då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Med "Drug Restistance" då, eller? Jao, jag antar det iaf. Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) har i princip dödat allt i mitten av kartan, ryssland, middle east osv. Men den sprider sig inte till USA / Sverige :<<<<<<< Vad är det som ger mig Evolution Points ? Antalet inferkterade eller ? Edit: Gjorde ett fint virus, som inte dödade någon. Utan bara inferkterade, så när det hade spridit sig till världen så skulle jag göra det dödligt. Även fast jag inte har dödat någon alls så har dom börjat bränna döda kroppar ? =O Redigerad 21 juli, 2008 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Jag brukar starta ett nytt spel och sen inte göra något, så att viruset sprider sig. Sen när många länder är smittade så är det bara att göra viruset dödligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Hihi, så brukar jag också göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Tragiskt att se hela gjorden smittad, synd att inte Madagaskar inte får vara med :< Blev typ omöjligt att få min vackra könsjukdom över till Madgaskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Förstod mig aldrig på ettan, får väl ta och köra tvåan då Visste jag inte fanns. Länk? Jag brukar starta ett nytt spel och sen inte göra något, så att viruset sprider sig. Sen när många länder är smittade så är det bara att göra viruset dödligt. Jag med. Men klicka i att det är luft/vatten och djurburet, så sprider det sig snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Visste jag inte fanns. Länk? Vice., Vice., Vice. ... det här är ju 2'an *prova spelet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Vice., Vice., Vice. ... det här är ju 2'an *prova spelet* Haha ja jag såg det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) Grönland gör visst inte mycket jobb för att motverka sjukdommen http://gizgiz.nu/php/upload/greenland.jpg YAAAAY http://gizgiz.nu/php/upload/win.jpg Redigerad 22 juli, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Tragiskt att se hela gjorden smittad, synd att inte Madagaskar inte får vara med :< Blev typ omöjligt att få min vackra könsjukdom över till Madgaskar. Jag vet ! Jag har aldrig lyckats få den till Madgaskar, helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Jag vet ! Jag har aldrig lyckats få den till Madgaskar, helt omöjligt. Hade tur nu när jag klarade det, bara Madagaskar kvar och så stänger dom hamnen.. "FAAAN".. sen kommer det ett litet skepp och åker in ändå o smittar alla =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts