SilentViper Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Look what i found! Matt Groening bekräftar uppföljare Nu är det bekräftat. Det blir en uppföljare till ”Simpsons”-filmen. – Det kommer att hända, säger Matt Groening enligt femalefirst.co.uk. ”The Simpsons Movie” drog in över tre miljarder kronor runt om i världen när den kom 2007. Och nu bekräftar skaparen av serien, Matt Groening, att det blir en uppföljare. Men han har ingen aning om när. Gillar inte högre tempo Fansen fick vänta flera år på att ”Simpsons”-filmen skulle bli klar, och om man får tro Matt Groening själv så har de ingen brådska att spotta ur sig en ny kassasuccé. – Den första tog fyra år att göra – huvudsakligen för att vi inte gillar att jobba hårdare än vad vi brukar göra, säger Matt Groening till femalefirst.co.uk. Hittade denna nyhet på aftonbladet. Vad tror ni hur denna film blir? Jag hoppas denna blir roligare än vad första filmen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Slkulle man kunna få en länk? Jag är ganska lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Slkulle man kunna få en länk? Jag är ganska lat. Simpsons filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Simpsons filmen Ah tack. Det verkar ganska lovande även fast det förmodligen kommer ta flera år innan den släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Ah tack. Det verkar ganska lovande även fast det förmodligen kommer ta flera år innan den släpps. Mjo men om vi har tur så kanske den kommer om 2-3år. Men bättre att de lägger ner tid på den än att släppa den tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Jag personligen älskar att dom jobbade i samma tempo även med filmen. Då hinner dom hitta och ändra så mycket olika saker som dom senare kommer fram till att det går att göra bättre. Men spännande med den nya, fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Med tanke på att det tog 4 år att göra den senaste och att nummer två är i stadiet "Ja, det kommer att komma en till". Dvs. inget mer än ett löfte om att den kommer, så ska vi nog inte förvänta oss att det blir inom någon speciellt snar framtid alls. Antagligen kommer arbetet med den inte ta 4 år till, men med tanke på att de inte ens börjat än så bör vi nog inte förvänta oss att den kommer innan minst 4 år till passerat. Även om jag blev väldigt besviken på den första (trots om jag fick se antepanteboy IRL vid samma tillfälle ) kommer jag att se även nummer två. Bara för att jag minns hur simpsons "brukade vara" ... frågar ni mig är inte serien speciellt sevärd alls längre. Men med den goa' humor som brukade sprudla om serien back in the days så vore det svårt att inte se en kommande film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 American Dad och Family Guy > Simpsons numera imo. Fast kommer nog ändå se filmen när den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) American Dad och Family Guy > Simpsons numera imo. Hade du skrivit så, så hade jag hållt med dig till en viss del, men plagiat på ett plagiat? Nä, kan inte bli annat än dåligt. Redigerad 21 juli, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Ni som pallade att läsa eftertexterna i Simpsonsfilmen vet att Maggie säger "uppföljare".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3 Futurama ska väl inte börja igen? Dom gör väl bara 4 filmer sen är det slut? Så har jag fattat det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3 Tycker detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3Ska Futurama börja igen? Om det är sant så finns det hopp till ett bra liv! Family Guy har blivit helt jäkla kass och American Dad har väl aldrig varit bra. The Simpsons är ju riktigt jäkla kul men den är inte lika genomtänkt som Futurama är, med sina återkommande skämt och inside jokes som man måste se ett tidigare avsnitt för att fatta. Futurama är nog den bästa serien jag någonsin har sett och jag blev riktigt nedstämd när den tog slut. Självklart är det ju kul att det ska komma en till Simpson-film också! Redigerad 25 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Fan va gött, en till Simpson film. Det efterlängtas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Ptja, det kan väl bli kul med en ny Simpsons-film. Iofs orkade jag inte se hela första filmen (såg ca 70%) men iaf. När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3 Va i hel..? Finns det Futurama-filmer?? Där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Ptja, det kan väl bli kul med en ny Simpsons-film. Iofs orkade jag inte se hela första filmen (såg ca 70%) men iaf. Va i hel..? Finns det Futurama-filmer?? Där ser man. Två stycken, kommer komma två till. Futurama: Bender's Big Score Futurama: The Beast with a Billion Backs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Två stycken, kommer komma två till. Futurama: Bender's Big Score Futurama: The Beast with a Billion Backs Okej, jag måste ta och se dem någon gång. Jag såg att det var direct-to-dvd filmer så det är väl därför jag har missat dem antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts