Hew Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Är personen en man? Är överraskningen anknuten till något ekonomiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Är personen i tidningen en släkting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Är personen en man? Är överraskningen anknuten till något ekonomiskt? 1. Ej relevant 2. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Har personen plötsligt blivit rik? Har personen plötsligt blivit fattig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Är personen i tidningen en släkting? Till mannen eller frun? Har personen plötsligt blivit rik? Har personen plötsligt blivit fattig? Nej Nej Redigerad 31 augusti, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Till mannen eller frun? Är personen i tidningen en släkting till mannen? Är personen i tidningen en släkting till frun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Är personen i tidningen en släkting till mannen? Är personen i tidningen en släkting till frun? Nej Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Ja Är det Sebastians svärfar? Är det Sebastians svärmor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Har personen i tidningen dött och Sebastian vill vara ensam om arvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Lever personen i tidningen? Blev någon rik eller fattig i och med vad som stog i tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Är det Sebastians svärfar? Är det Sebastians svärmor? Nej Nej Har personen i tidningen dött och Sebastian vill vara ensam om arvet? Jepp Lever personen i tidningen? Blev någon rik eller fattig i och med vad som stog i tidningen? 1. Nej 2. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Var det frun som blev rik på något sätt och hos Sebastian ansågs detta högst orättvist vilket fick honom att mörda henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Var det frun som blev rik på något sätt och hos Sebastian ansågs detta högst orättvist vilket fick honom att mörda henne? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Jepp Då är vi klara? Mannen mördade sin fru för att få arvet. Var arvet värt mer än 10 000 000? Var arvet värt mer än 100 000 000? Vill bara vet för hur mycket han dödade henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Då är vi klara? Mannen mördade sin fru för att få arvet. Var arvet värt mer än 10 000 000? Var arvet värt mer än 100 000 000? Vill bara vet för hur mycket han dödade henne. Ja det kan vi väl säga, tänkte mig så att mannen råkade se dödsannonsen och mördade sedan sin fru och såg till att det såg ut som självmord för att själv få arvet från fruns "avlägsna släkting". Kanske inte det bästa mysteriet och ni löste det ju relativt fort, ska komma på en myyycket svårare nu Angående arvet så har jag inte tänkt ut hur mkt det var, men vi kan väl säga 23 000 000 Redigerad 1 september, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Det var som attan. Grattis till mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Det var som attan. Grattis till mig då. Yep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Det var som attan. Grattis till mig då. Äh, jag gjorde ju lite jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Äh, jag gjorde ju lite jag med. Ja, du borde få minst halva tårtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Jaja ni var alla jätte duktiga Nu får ni något att bita i : En man (hädanefter kallad Robert) går ut och sätter sig i bilen på morgonen och på väg mot sitt mål så sätter han på radion. Strax därefter kör han ner med sin bil i en sjö och låter sig själv försvinna med bilen ner i djupet. Varför ??? Glöm inte att skriva frågorna i Ja och Nej form och svaren inom spoilertaggar. Redigerad 2 september, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts