KalleR Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 1. 2. Bubba Ho-tep (Kiedis) 3. 2001: A Space Odyssey (Misterwhoopee) 4. The Football Factory (Kiedis) 5. Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon? (Martin-123) 6. This Is England (KvaddadPadda) 7. Shoot 'em Up (Eudoros) 8. 9. Heartbreak Ridge (Kiedis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Ledtrådar: 1. DJ med problem. 2. Denna film är baserad på en verklig person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 (redigerad) Vild gissning, #8: Elefantmannen? The Elephant Man? Hmm, snubblat in på massa filmer angående ettan.. Men tror ingen är rätt. Skitsvårt ju. Provar några iaf: Talk Radio? , Talk to Me?, Hustle & Flow? Tror inte nån är rätt då men.. Redigerad 23 juli, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Vild gissning, #8: Elefantmannen? The Elephant Man? Hmm, snubblat in på massa filmer angående ettan.. Men tror ingen är rätt. Skitsvårt ju. Provar några iaf: Talk Radio? , Talk to Me?, Hustle & Flow? Tror inte nån är rätt då men.. The Elephant Man Är rätt. 1. 2. Bubba Ho-tep (Kiedis) 3. 2001: A Space Odyssey (Misterwhoopee) 4. The Football Factory (Kiedis) 5. Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon? (Martin-123) 6. This Is England (KvaddadPadda) 7. Shoot 'em Up (Eudoros) 8. The Elephant Man (Martin-123) 9. Heartbreak Ridge (Kiedis) Ettan är en film jag rekomenderar alla att se! En av mina favoritfilmer. Filmen är uppbyggd som en mockumentär om en dj på Ibiza. Använd era googlingskunskaper nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 1. It's All Gone Pete Tong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 1. It's All Gone Pete Tong Rätt! Googlade du? 1. It's All Gone Pete Tong (Marquis) 2. Bubba Ho-tep (Kiedis) 3. 2001: A Space Odyssey (Misterwhoopee) 4. The Football Factory (Kiedis) 5. Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon? (Martin-123) 6. This Is England (KvaddadPadda) 7. Shoot 'em Up (Eudoros) 8. The Elephant Man (Martin-123) 9. Heartbreak Ridge (Kiedis) Hatt, Kiedis has it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Tack för det. Bild (inte världens snyggaste, gjord på någon minut, men ni ser iaf bilderna) 1. 2. 3. Jaws (The Dude) 4. Die Hard 4.0 (The Dude) 5. Sjunde Inseglet (The Dude) 6. A Clockwork Orange (AngryAxel) 7. 8. O Brother Where Art Thou (The Dude) Jaha, och jag som tyckte jag var jätte klurig Redigerad 25 juli, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Bild (inte världens snyggaste, gjord på någon minut, men ni ser iaf bilderna) 1. 2. 3. Jaws (?) 4. Die Hard 4.0 5. Sjunde Inseglet (?) 6. 7. 8.O Brother Where Are Thou Redigerad 24 juli, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Om ingen annan singel tar dom andra fyra så har The Dude hatten redan, men låter den ligga ett tag så ni får gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Om ingen annan singel tar dom andra fyra så har The Dude hatten redan, men låter den ligga ett tag så ni får gissa. Oh najs, men tävlingen måste ju slutföras först hur som helst. Pico har visat mad skills förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Rätt! Googlade du? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 *text* 7; Hostel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Oh najs, men tävlingen måste ju slutföras först hur som helst. Pico har visat mad skills förut. Men eftersom jag redan haft hatten och tycker det vore kul med lite fler folk i tävlingen så är hatten fri att ta för alla som inte haft den tidigare. (När Kiedis runda är slut alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 7; Hostel? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ledtrådar? : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ledtrådar? : > Har jobbat hela kvällen, därför jag inte vart här. 1. Stadsdel i många stora städer. 2. Gjordes en dålig VS-film för något år sedan, men denna är från 1979. 6. En film som jag tror alla har hört talas om och troligen sett, huvudrollsinnehavaren hade en roll i serien Heroes 7. Kan väl säga att den är Japansk och väldigt blodig, har vart totalförbjuden i många länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 1. The Border 6. A Clockwork Orange 7. Battle Royale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Du får rätt för A Clockwork Orange på 6:an. Nu har listan vart där ett tag och jag tror ingen kommer knäcka dom andra, så jag avslöjar dom som är kvar och lämnar hatten fri till vem som helst eftersom The Dude även ville det. 1. Chinatown 2. Alien 7. Ichi The Killer (nästan rätt Axel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Jag tar gärna hatten en gång till! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/nc223rl59kz0.png Svårighetsgrad: Lätt-Medium Gogo! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Redigerad 25 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 1. Chinatown 2. Alien 7. Ichi The Killer (nästan rätt Axel) Ah, googlade på bilder till Ichi, men hittade inte :< 1. Crash 5. Seven 6. Transporter 7. The Talented Mr. Ripley. Eller vänta, han har ju långt hår i den. The Bourne Identity? 8. Magnolia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts