Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 1. Gudfadern 3? olol. 2. Pusher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 1. Rocky 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 1. Gudfadern 3? olol. 2. Pusher 1. Fel (lol) 2. Rätt (har du sett filmen? vad tycker du om den?) 1. Rocky 3 1. Fel http://bayimg.com/image/nahpiaaci.jpg 1. 2. Pusher (Mordos) 3. Ondskan (Tweak) 4. The Air I Breathe (felshoe) 5. Alpha Dog (Tweak) 6. Requiem For A Dream (felshoe) Felshoe, Tweak och Mordos har fortfarande chansen att få hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 2. Rätt (har du sett filmen? vad tycker du om den?) Har icke sett den. Googlade "Danska filmer 1996" och den var den första, kollade de första raderna och tyckte bilden stämde in på det som stod där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Ettan är ju Rocky Balboa ta mig tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) 1. Rocky Balboa ! Kuk. Jag missade att det var en sida till... Redigerad 12 december, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Ettan är ju Rocky Balboa ta mig tusan. RÄTTTTT! http://bayimg.com/image/nahpiaaci.jpg 1. Rocky Balboa (Rocky IV) (eXotic) 2. Pusher (Mordos) 3. Ondskan (Tweak) 4. The Air I Breathe (felshoe) 5. Alpha Dog (Tweak) 6. Requiem For A Dream (felshoe) Tweak och felshoe får slåss om hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Känner du dig manad, Tweak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Känner lite hyckleri från felshoes sida, dags att punga upp med en bild nu kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Känner lite hyckleri från felshoes sida, dags att punga upp med en bild nu kanske? Hyckleri? Jag ville ju att Tweak skulle ta hand om nästa runda . Får jag släppa lös hatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Hyckleri? Jag ville ju att Tweak skulle ta hand om nästa runda . Får jag släppa lös hatten? Bah. När du för inte så länge sedan klagade på dumdoktorn för nästan exakt samma sak så känns det faktiskt hyckleriaktigt att vägra. Varför måste du släppa lös den? Hur jobbigt är det egentligen att slänga ihop ett litet kollage? Det tar inte mer än en kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Bah. När du för inte så länge sedan klagade på dumdoktorn för nästan exakt samma sak så känns det faktiskt hyckleriaktigt att vägra. Varför måste du släppa lös den? Hur jobbigt är det egentligen att slänga ihop ett litet kollage? Det tar inte mer än en kvart. Haha. Sant, den tar jag på mig. Får väl sätta igåååååååååååååååång Då kör vi. http://img197.imageshack.us/img197/4392/filmq.th.png 1: Revolutionary Road (Halo) 2: L.A Confidential (Eudoros) 3: Speed Racer (Mathias) 4: Benjamin Button (Eudoros) 5: The Terminal (Kebab) Redigerad 18 december, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 5. The Terminal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 1. Revolutionary Road Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) 5. The Terminal Rätt 1. Revolutionary Road Rätt Edit: Rätt, Eudoros. Redigerad 17 december, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) 2. L.A. Confidential 4. The Curious Case of Benjamin Button Redigerad 17 december, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Trean handlar mer eller mindre om bilar, och personerna som tävlar i dem Fyran handlar om en person som inte riktigt lever ett liv som vi andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 2. L.A. Confidential 4. The Curious Case of Benjamin Button Trean handlar mer eller mindre om bilar, och personerna som tävlar i dem Fyran handlar om en person som inte riktigt lever ett liv som vi andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Missade den, förlåt! Bara trean kvar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 3. Speed Racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts