spajdermän Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) 3. The Money Pit? Tyvärr 5. Grinchen Jajamenan 3. Philadelphia 7. Blue Streak Fel Rätt! Lite off, men: Bilden är väl från Flammande Bägaren? Inte då ------------- 1. Harry Potter och Halvblodsprisen (Kicken) 2. Brüno (Kicken) 3. 4. Get Rich Or Die Tryin' (_ThuuG) 5. Grinchen (Flaskan) 6. The Usual Suspects (DrStupid) 7. Blue Streak (Angry Axel) Redigerad 10 december, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 1. Harry Potter och Halvblodsprisen (Kicken) 2. Brüno (Kicken) 3. 4. 5. Grinchen (Flaskan) 6. 7. Blue Streak (Angry Axel) Är 4:an 50 Cents film Get Rich or Die Tryin'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Är 4:an 50 Cents film Get Rich or Die Tryin'? Duktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 3. The Green Mile 6. The Usual Suspects Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 3. The Green Mile 6. The Usual Suspects 3. Fel, men du är inne på helt rätt skådespelare 6. Keyser Söze! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) 3. Apollo 13? Jag kan ju sitta här och gissa på Hanksfilmer hela natten för helt ärligt har jag inte en aning Edit: Jag tror 3 är Big förresten. Om det inte är Apollo 13 dvs. Redigerad 10 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 3. The Terminal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Edit: Jag tror 3 är Big förresten. Om det inte är Apollo 13 dvs. Ah dammit, det är ju så den hette! När jag såg bilden tänkte jag "Han är ett barn som spelar vuxen", men viftade snart bort de tankarna när en annan tanke tog plats"...Nej, det var ju Robin Williams som gjorde den rollen", och tänkte inte mer på det. Äsch. Och nu vet jag givetvis inte om bilden faktiskt är från Big, men jag ville bara få ur mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Fel Hanks är kär en en dam han träffar över internet men som han egentligen hatar i arbetslivet. Axel: Hanks spelar i filmen Big, där hans kropp 'förvandlas' till en vuxen sådan, Williams har huvudrollen i filmen Jack vari hans kropp åldras fyra gånger snabbare än en vanlig person. Lätt att blanda ihop de båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 You've got mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 You've got mail Dingdingding! Kanske blev lite för lätt med sista ledtråden, men men 1. Harry Potter och Halvblodsprisen (Kicken) 2. Brüno (Kicken) 3. You've got mail (Hew) 4. Get Rich Or Die Tryin' (_ThuuG) 5. Grinchen (Flaskan) 6. The Usual Suspects (DrStupid) 7. Blue Streak (Angry Axel) Kicken tar hem vinsten med två rätta svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Kollage kommer snart. Ska göra det extra lätt! Gogogo! Svårighetsgrad: Lätt! http://bayimg.com/image/nahpiaaci.jpg 1. 2. 3. Ondskan (Tweak) 4. The Air I Breathe (felshoe) 5. Alpha Dog (Tweak) 6. Requiem For A Dream (felshoe) Redigerad 12 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 3. Ondskan 5. Alpha Dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) 3. Ondskan 5. Alpha Dog 3. Rätt 5. Rätt Fixade större bild! Redigerad 12 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 6: Requiem for a dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 6: Requiem for a dream 6. Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 1. Cinderella Man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 1. Cinderella Man? 1. Fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 4: The air I breathe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 4: The air I breathe! 4. Rätt! Ledtrådar! 1. Jag är 95 % säker på att alla sett åtminstone en film ur denna serie filmer. Titta väldigt noga på bilden - vem ser ni? 2. Hyllad dansk film från 1996. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts