DrStupid Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) 6: Skådespelerskan på bilden är/var jättekänd och var faktiskt den tredje skådespelaren någonsin att få mer än $1,000,000 utbetalt för en filmroll. 7: Regissören som gjort denna film brukar ofta ha Johnny Depp som huvudroll i sina filmer. Dock inte denna gång. 1. The Breakfast Club (Bebben) 2. Lost in Translation (Tweak) 3. Stand By Me (spajdermän) 4. The Game (Tweak) 5. Dr. Strangelove (AngryAxel) 6. 7. Big Fish (spajdermän) Redigerad 9 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 7. Big Fish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) 7: Regissören som gjort denna film brukar ofta ha Johnny Depp som huvudroll i sina filmer. Dock inte denna gång. Tim Burton? Kan inte filmen dock. Mars Attacks? Edit: Bög-spidey har rätt Redigerad 8 december, 2009 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 7. Big Fish Poo-on-a-stick, jag visste att jag kände igen det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Klart det är! 6. Det äts frukost hos någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 6: Breakfast at Tiffanys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Om Adrian har rätt nu tycker jag du får säga vilken film det är och lämna över hatten, som du egentligen borde ha gjort för längesedan. En vecka för ett kollage är inte okej . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) 6: Breakfast at Tiffanys? Rätt. Tweak och Spajdermän får slåss om den. @felshoe: Det är ju inte mitt fel att folk inte gissar, eller hur? Det var inte direkt svåra filmer ifall jag ska vara helt ärlig, lite otydliga bilder kanske. Å andra sidan kanske jag borde varit snabbare med ledtrådar menmen. Redigerad 9 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Rätt. Tweak och Spajdermän får slåss om den. @felshoe: Det är ju inte mitt fel att folk inte gissar, eller hur? Det var inte direkt svåra filmer ifall jag ska vara helt ärlig, lite otydliga bilder kanske. Å andra sidan kanske jag borde varit snabbare med ledtrådar menmen. När folk inte gissat på ett par dagar så brukar det betyda att folk inte vet, utan att ledtrådar är i sin ordning. Här är ett kollage iaf, det borde inte vara så svårt 1. Harry Potter och Halvblodsprisen (Kicken) 2. Brüno (Kicken) 3. 4. 5. 6. 7. Redigerad 9 december, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 2. Brüno. 1. Fantastic Four? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 2. Brüno. 1. Fantastic Four? rätt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 1: En Harry Potter film.. Flammande bägaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 1: En Harry Potter film.. Flammande bägaren? Första halvan av din gissning är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 1. Harry Potter och halvblodsprinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 1. Harry Potter och halvblodsprinsen korrektamundo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 3. The Money Pit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 5. Grinchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) 3. Philadelphia 7. Blue Streak Redigerad 10 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 1. Harry Potter och halvblodsprinsen korrektamundo! Lite off, men: Bilden är väl från Flammande Bägaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Lite off, men: Bilden är väl från Flammande Bägaren? Nä, ganska 100% på att den är från halvblodsprinsen. Såg den igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts