kicken Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Twelve and holding! Rätt, du har hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Shwooosh! 1. Bee movie (Mathias) 2. A Clockwork Orange (Dr.Stupid) 3. Jurassic Park 3 (Mathias) 4. Spiderman 3 (Mathias) 5. Kill Bill vol.1 (Mathias) 6. Oh Brother, where art thou? (Mark) 7. Ratatouille (kicken) 8. Redigerad 21 november, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Som vän av snygga kollage så ger jag er tipset att använda Photoshop. Skapa en bakgrund med valfri färg/mönster/bild. Kopiera bakgrunden och dölj originalet. Markera rutor med former som lämpar sig för screenshotsen, deleta dessa utrymmen så det blir schackmönster. Öppna bilderna i PS också. kopiera hela eller valfri del av bilden och klistra in i kollaget så skapas det som ett nytt lager. Ha bakgrunden med hål i sig som översta lagrer och flytta, förminska och förstora bilderna som ligger under. Ett laget för varje bild! Edit: 6: O Brother Where Are Thou! Redigerad 21 november, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 6. Oh brother, where art thou? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) 1. Bee movie 5. Kill Bill: Vol. 1 Redigerad 21 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) 7. Ratatouille 8. The Punisher? Redigerad 21 november, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Mark och Mathias, rätt! Dude, din edit ligger på en minut efter Mark så han får poängen. Du förresten, menar alltså att mina kollage är fula? (:!!! :) Kicken, ett rätt. Redigerad 21 november, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Mark och Mathias, rätt! Dude, din edit ligger på en minut efter Mark så han får poängen. Du förresten, menar alltså att mina kollage är fula? (:!!! Kicken, ett rätt. Yeees såg det, men jag har kommit över det. Jättefula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 4 ser ut som Spiderman, lite googlande får mig att vilja gissa på Spiderman 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 4 ser ut som Spiderman, lite googlande får mig att vilja gissa på Spiderman 3? Helt korrekt. Symbiotet äter upp honom (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Tvåan lär inte bli lite svår, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) 2. A Clockwork Orange Ägd kicken. Redigerad 21 november, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 2. A Clockwork Orange Ägd kicken. http://www.dogmall.co.uk/smile/sad/sad0071.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 2. A Clockwork Orange Ägd kicken. Duktigt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Duktigt (:!!! Jag blev faktiskt förvånad att ingen hade tagit den. Scenen är ju ungefär så kult som det kan bli! http://www.youtube.com/watch?v=rCFeMg26_wk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Jag blev faktiskt förvånad att ingen hade tagit den. Scenen är ju ungefär så kult som det kan bli! Haha, faktiskt (:!!! I ingen annan film är just mjölk så framträdande. Ledtrådsdags! 3. Ägaren till klon nere i hörnet har många stora tänder och har framställts genetiskt. 8. Sågklingorna är förhoppningsvis gjorda av silver. (Hoppas jag minns mina fakta rätt nu ) Redigerad 21 november, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Haha, faktiskt (:!!! I ingen annan film är just mjölk så framträdande. Ledtrådsdags! 3. Ägaren till klon nere i hörnet har många stora tänder och har framställts genetiskt. 8. Sågklingorna är förhoppningsvis gjorda av silver. (Hoppas jag minns mina fakta rätt nu ) Kan trean vara Jurassic Park kanske? Edit: Eller va? Genetiskt? Äsch, jag gissar fortfarande på Parken. Redigerad 21 november, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Kan trean vara Jurassic Park kanske? Edit: Eller va? Genetiskt? Äsch, jag gissar fortfarande på Parken. (:!!! Nästan rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Nästan rätt Jurassic Park ... 3, kanske? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Jurassic Park ... 3, kanske? (:!!! Korrekt! Och visst framställdes väl dinosaurierna i ett labb genom kloning eller nåt? Kloning=genetiskt 8. Silverklingor är bra mot vampyrer Redigerad 21 november, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts